Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas työpäivä, olo muuttui väsyneeksi ja raivokkaaksi

Vierailija
03.01.2022 |

Yhtäkkiä ihan totaalinen muutos, aamulla olin vielä hyväntuulinen ja pirteä. Nyt ajatuskin kaikesta tekemisestä uuvuttaa ja ahdistaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muille tällaisia? Mulla ei ole edes mikään pitkä loma takana, vaan 4 päivää..

Ap

Vierailija
2/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin työ ottaa päähän vähintään kerran viikossa.

mies 38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että kannattaisi vaihtaa työpaikkaa jos töihin meno veetuttaa pahasti...

Vierailija
4/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että kannattaisi vaihtaa työpaikkaa jos töihin meno veetuttaa pahasti...

"Ei se vaihtamalla parane!"

Vierailija
5/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En saa työstäni kuin harmaita hiuksia. Ja rahaa.

Vierailija
6/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua stressaa se, kun ei ikinä tiedä monelta työpäivä päättyy. Väsyttää siis jo etukäteen ylipitkä työpäivä (vaikka en edes vielä tiedä venyykö se tällä kertaa vai ei..)

Ap

Vierailija
7/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykypäivänä työpaikkaa noin vain vaihdeta. Toista oli vielä yli 30-vuotta sitten jolloin työpaikalle suurin piirtein vain käveltiin ja kerrottiin, että minä tulen tänne töihin. Tai näin moni yli 50-vuotias kertoo. He ovat pahasti jämähtäneet entiseen eivätkä tajua sitä, että asiat ovat muuttuneet paljon huonompaan suuntaan.

Vierailija
8/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykypäivänä työpaikkaa noin vain vaihdeta. Toista oli vielä yli 30-vuotta sitten jolloin työpaikalle suurin piirtein vain käveltiin ja kerrottiin, että minä tulen tänne töihin. Tai näin moni yli 50-vuotias kertoo. He ovat pahasti jämähtäneet entiseen eivätkä tajua sitä, että asiat ovat muuttuneet paljon huonompaan suuntaan.

Vaihtaminen voi olla haastavaa, mutta irtisanoutuminen helppoa. 2-4 vkoa ja vapaus koittaa!

Vierailija
9/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano etteikö se ole haastavaa mutta koko ajan ihmiset irtisanoutuvat ja työllistyvät. Ei saa antaa pelolle valtaa.

Vierailija
10/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaminen voi olla haastavaa, mutta irtisanoutuminen helppoa. 2-4 vkoa ja vapaus koittaa!

Ja kolmen kuukauden karenssi.

Vierailija
11/11 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tunne! Tykkään kyllä työstäni, mutta sitä on liikaa, mieluiten tekisin 50-60 %:n työaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä