Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkäät kulkevat polkupyörällä

Vierailija
22.04.2015 |

Säästävät luontoa ja kukkaroa. Säästöön jäävillä rahoilla voi mennä oopperaan tai teatteriin tai ostaa taidetta. Autonomistajat ovat juntteja.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
2/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä nyt juntti vai älykäs, kun en kulje pyörällä mutta toisaalta taas en omista autoakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:22"]Olenko mä nyt juntti vai älykäs, kun en kulje pyörällä mutta toisaalta taas en omista autoakaan?
[/quote]
Älykäs juntti? :D ohis

Vierailija
4/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi noin sanoa koska paljon älykkäitä ajaa omalla tai virman autolla. Köyhät fillaroi.

Vierailija
5/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sitä pöytää käyttää kun ei ole oikeasti varaa edes julkiseen liikenteeseen autosta puhumattakaan, eli oopperakäynneistä turha haaveillakkaan "säätettyjen rahojen kustannuksella" :D

T: Perseaukisuutensa takia älykäs opiskelija

Vierailija
6/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kukkaroa säästä, ellei kaikki tutut asu toi lähellä ja koskaan ei tule yllättäviä menoja, jolloin on kiire. Useimmilla matkakortin kausilippu tulee halvemmaksi kuin arvoliput. Ja ettei kukaan hikeenny, niin puhun nyt pääkaupunkiseutulaisista.

Vierailija
7/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun erehdyksen tai ihmeen kautta onnistuin aikoinani saamaan ajo-oikeuden mutta kykyni (älyni) ei riitä autolla ajamiseen. Toki olen samaa mieltä ekologisuudesta yms mutta eipä ole vaihtoehtojakaan ;)

Vierailija
8/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vissiin juntti, kun käyn töissä 85 km päässä ja pakko mennä autolla.

Vierailija
9/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!
Mua niiin vituttaa autoilijoiden suhtautuminen pyöräilijöihin, useammallaki keskustelupalstalla törmänny siihen kuinka pyöräilijät pitäs kieltää ja kuinka kaikki on AINA pyöräilijän vika. Nyt vittu oikeesti, itellä ainoa kulkuneuvo on pyörä ja sen kyllä valitettavasti joka aamu joutuu huomaamaan kuinka kettumaisesti suurin osa autoilijoista suhtautuu pyöräileviin, valottomassa risteyksessä on useammanki aamun vesisateessa saanu oottaa että joku ystävällinen autoilija päästäis tien yli. 

Vierailija
10/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:22"]Olenko mä nyt juntti vai älykäs, kun en kulje pyörällä mutta toisaalta taas en omista autoakaan?
[/quote]

Mä taas omistan auton, mutta kuljen aina sulan maan aikaan pyörällä.

Vierailija
11/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät valitsevat kulkuneuvonsa tilanteen ja tarpeen mukaan.

Vierailija
12/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet polkupyörällä ja luulet olevasi älykäs. Tästä päättelet, että älykkäät kulkevat polkupyörällä. Vai?
Saitko äö-testistä täydet eli sata? ;)

Vierailija
13/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lääkäri kulkee fillarilla työmatkat. t. niitten työkaveri :)

Vierailija
14/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:28"]

Totta!
Mua niiin vituttaa autoilijoiden suhtautuminen pyöräilijöihin, useammallaki keskustelupalstalla törmänny siihen kuinka pyöräilijät pitäs kieltää ja kuinka kaikki on AINA pyöräilijän vika. Nyt vittu oikeesti, itellä ainoa kulkuneuvo on pyörä ja sen kyllä valitettavasti joka aamu joutuu huomaamaan kuinka kettumaisesti suurin osa autoilijoista suhtautuu pyöräileviin, valottomassa risteyksessä on useammanki aamun vesisateessa saanu oottaa että joku ystävällinen autoilija päästäis tien yli. 

[/quote]

Ei valottomissa risteyksissä kannata odottaa autoilijoiden armoilla, etenkään sateessa. Vaihtoehtoina on joko nousta pyörän selästä ja taluttaa tien yli -> jalankulkija on päästettävä ensin tai ajaa autojen seassa, jolloin oikealta ajavana on etuajooikeutettu (kärkikolmiot sitten erikseen). Pyöräily on liikennettä, kannattaa käyttäytyä itse sen mukaan, niin tulee otetuksi huomioon.

Vierailija
15/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:43"]Aika moni lääkäri kulkee fillarilla työmatkat. t. niitten työkaveri :)
[/quote]

Ja yksinhuoltajaäidit. T. Niiden kaveri.

Vierailija
16/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:43"]Aika moni lääkäri kulkee fillarilla työmatkat. t. niitten työkaveri :)
[/quote]
Ja aika moni insinööri.

Vierailija
17/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuautoa ei oo siksi koska asun Hgissä ja hyvät julkiset liikenneyhteydet. Fillaroin mutta en sen takia oo älykäs.

Vierailija
18/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:39"]

Kuljet polkupyörällä ja luulet olevasi älykäs. Tästä päättelet, että älykkäät kulkevat polkupyörällä. Vai? Saitko äö-testistä täydet eli sata? ;)

[/quote]

Mikä on äö?

Vierailija
19/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennesääntöjen mukaan pyöräilevät on ok, mutta täällä Helsingissä näkee jatkuvasti niitä tyhmiä, jotka ajelee jalkakäytävillä, esim. bussipysäkin lipan alta... Näyttää tyhmältä ja on vaarallistakin. Tiedoksi, tyhmät munamankelistit: Jos et uskalla ajaa liikennesääntöjen mukaan (eli EI jalkakäytävällä), niin jätä pyörä kotiin tai TALUTA sitä. 

Vierailija
20/21 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri avobemarin ja ajelen sillä.

Kiinnostaa ihan kauheasti mitä mieltä jotkut hipit ovat siitä...