Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katsot tätä uutiskuvaa, tuleeko ensimmäisenä mieleen että olemme koronakriisin pahimmassa kuopassa ja hallituksemme on toimintakykyinen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei kiinnosta enää kun omassa hihassa on rokote, get over it!

Vierailija
2/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että jokainen tekee itse ratkaisun matkustaako vai ei.

Vierailija
4/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Tia on ollut tuolla?

Vierailija
5/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hallitus tuohon kuuluu?

Ei hallitus voi kieltää matkustamista kotimaassa.

Ei sitä kielletty edes silloin keväällä 2020,  vaikka Suomessa oli valmiustila ja poikkeuslaki voimassa.

Jouluvietossa Lapissa oli tuhansia etelä-suomalaisia ihmisiä,  ja eikös Helsingin lentokentällä ole samanmoisia ryysiksiä, jos kaikki tulevat tai matkustavat samana päivänä kotiin?

Ja Rovaniemen lentokenttä on pieni, verrattuna johonkin Helsingin lentokentään.

Samoja ruuhkia on ollut myös juna-asemilla.

Vierailija
6/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeustoimikelvottomille määrätään holhooja. Ei hallitus voi jokaista oikeustoimikelvottoman määreet täyttävän elämää paimentaa. Tehkää enemmän huoli-ilmoituksia aikuisista soskuun.

Vierailija
7/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen menee liian lähelle toista, tarvitaanko aina ministeri väliin?

Vierailija
8/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hallituksen sijaan syyttäisin ehkä Finaviaa tästä. Heillä on taatusti ollut tiedossa se, kuinka monta lentoa ja mihin aikaan siellä on?

Jatkossa vaan porrastetaan saapuvia matkustajia niin, että sisään pääsee x-määrä kerrallaan ja siinä järjestyksessä, kun lennot lähtee. 

Muut odottakoon busseissa tai vaikkapa väliaikaisissa isoissa festariteltoissa, joita finavia voi vuokrata tähän vuoden aikaan melkein ilmaiseksi. 

Lennothan tulee ja menee slottien mukaan, eikä niihin voi Finavia vaikuttaa kuin Suomen osalta. 

Vierailija
9/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on ohi. Omikron teki siitä lopun. Nyt on enää omikron. Ja se on niin eri tauti kuin aikaisempi korona ettei niitä pitäisi ollenkaan sekoittaa toisiinsa.

Ei ole ohi. Mä sain just positiivisen tuloksen eikä ole kuulemma omikronia. Ja maski naamalla olen kulkenut julkisilla paikoilla, kolme rokotustakin saanut.

Vierailija
10/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas ku mä arvaan:

-Kukaan ei ole etukäteen viitsinyt tsekata, että kuinka paljon koneita kentältä lähtee ja tulee.

-Kenelläkään ei ole ollut organisointivastuuta.

-Henkilökuntaa kentän kaikissa toiminnoissa on ollut minimimäärä.

-Esihenkilöt, joilla olisi ollut valtaa soitella työväkeä töihin, lomailivat.  

Aika suomalaista touhua siis.

Vierailija
11/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska testauskapasiteettiä ei ole, noistakin ulkomaalaisista puolet on maassa testaamatta. Toki heille annettiin kouraan lappu viettää 2 viikkoa karanteenissä, mitä luulette?

Vierailija
12/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollon kenttä on niin pieni, ettei sinne mahdu satoja ihmisiä yhtä aikaa palloilemaan. Henkilömäärää sisällä olisi pitänyt jonkun tahon rajoittaa. 

Vierailija
13/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minulle tulee mieleen, että olet tylsämielinen, älysi ei toimi.  Elät omaa pientä ropottielmääsi tajuamatta lainkaan, että ihmisillä on monenlaisia tarpeita matkustaa.

Eikö ääliöpäähäsi edes pälkähtänyt, että monet korkeaa lääketieteellistä osaamista ja resursseja vaativat terveyteen liityvät asiat on keskitetty HUSiin?  Jos tätäkään et tiedä olet todellinen typerys. Ilmeisesti sinulla ei ole mitään ihmissuhteita, joten et edes ymmärrä sitäkään, että joskus vain on käytännöllisesti katsoen pakko liikkua paikkakunnalta toiselle.

Työelämässä et tieteenkään ole koskaan ollut, joten et ymmärrä sitäkään, että monet joutuvat ja onneksemme suostuvat matkustamaan jopa ulkomaille. Ja työstä puheen ollen, pitäisikö esim erikoislääkäreiden, jotka tekevät töitä kahdella eri paikkakunnalla, jättää potilaat pulaan?

KÄytä edes joskus järkeä ennen kuin kommentoit.

Vierailija
14/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koska testauskapasiteettiä ei ole, noistakin ulkomaalaisista puolet on maassa testaamatta. Toki heille annettiin kouraan lappu viettää 2 viikkoa karanteenissä, mitä luulette?

Luulen, että olet hölmö, joka uskoo siihen, että kaikki paha on ja tulee ulkomailta. Tauti on jo Suomessa ja ulkomaalaiset eivät ole sen kummempia käytökseltään kuin suomalaisetkaan.

Kuten HUSin älykäs Järvinen totesi, vanhat menetelmät taudin hallinnassa eivät enää päde, vaan tarvitaan uusi strategia. 

On todella surullista, että törkeän huono Marinin hallitus ei perustanut sitä Niinistön ehdottamaa koronanyrkkiä. Nyt on ryssitty asiat Kiurun ja muiden demarihölmöjen toimesta kaiken aikaa. Varhila vinkuu vielä vanhoja lorujaan tajuamatta, missä mennään.  

Ainoa joka näyttää Suomessa ymmärtävän, mitä kello on, on HUSin Järvinen, joka ensimmäisenä otti esiin niin monta kertaa mainitsemani vaikutuksen yhteiskunnan toimivuuteen.  Ja todellakin Varhila, Kiuru sen paremmin kuin muukaan Sanna-the Bailaajan hallituksen tyttökvintetti ei ole vieläkään tajunnut asiaa.

Vierailija
15/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitusta voi syyttää monesta asiasta, mutta ei tästä kentän kaaoksesta. Siihen on kyllä syylliset ihan muualla. 

Vierailija
16/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin nimiteltiin salaliittohörhöiksi meitä, jotka emme purematta niele esim lääkejättien koevaiheen rokoteinfoa. Tässä Jesajan kirjan (Vanhan testamentin) 8:12 alk. :

Herra varoitti kulkemasta tämän kansan tietä. Älkää sanoko salaliitoksi kaikkea, mitö tämö kansa salaliitoksi sanoo. Älkää peljätkö, mitä se pelkää. Älkää kauhistuko. Herra Sebaot pitäkää pyhänä, Häntä peljätkää.

Mitä sinä hihhuli oikein yrität sanoa???

Rokotukset toimivat loistavasti, edelleenkin vaikka variantti on uusi. Edelleenkin vaikeimmin tauti iskee rokotamattomiin. Rokotetuilla llievää.  

Potilasmäärät samoissa lukemissa kuin ennen ja jakauma sama kuin ennen eli rokottamattomat yliedustettuina tukkimassa kunnon ihmisten terveydenhoidon ja rokotetut sitten rutkasti pienemmin siellä sairaaloissa.  

Nimenomaan rokottamattomat sinne sairaaloihin tuppaavat! Nimenomaan rokottamattomat vetävät tautia puoleensa kuin kärpäspaperit.

Raamatun vetäminen tähän asiaan on todella hörhön touhua. Ja lässyttelyt lääkejäteistä todellakin vähäjärkisen jankutusta.

Tee hurskas teko. Lopeta Jumalan ja Raamatun käyttäminen väärin  omien itsekkäiden tekojesi puolustajana.

Olet alentanut Hänet omien halujesi keppihevoseksi.  

Vierailija
17/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaipat naamassa ainoastaan hidastaa jonkin verran. Tuolla ei tarvii kun muutaman saada tartuntaa ja siitä lähtee leviämään raivoisasti viikkojen aikana. Tämäkin sillä oletuksella, että vaippa on kunnossa ja oikein laitettu. Tuskin kaikilla on.

Voi sinua ressukkaa, kun et osaa edes suomea. Et tiedä, mitä sanat tarkoittavat. Lopeta typeryyksien kirjoittelu ja itsesi nolaaminen. Käytä aikasi vaikka lasten kirjojen lukemiseen ja sen avulla suomen sanojen sisällön ymmärtämiseen.

Olet täysin halveksittava ja moraaliton. Jaat täysin väärä infoa. Tieteelliset tutkimukset vahvistavat kiistatta sen, että hengityssuojaimet ovat todella tehokkaita.  Mutta sinähän et tätä ymmärrä, vaikka tietoa on ollut saatavilla suomeksikin, koska sinä et ymmärrä, edes sanojen merkityksiä.

Vierailija
18/18 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitusta voi syyttää monesta asiasta, mutta ei tästä kentän kaaoksesta. Siihen on kyllä syylliset ihan muualla. 

Kyllä mua ainakin lomautettuna ravintola-alan työntekijänä ottaa päähän tämmösten kuvien näkeminen!

Miten ravintolassa omassa pöydässä istuvat olisivat mitenkään riski kenellekkään verrattuna tähän kaaokseen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan