paintball+raskaus
Mitä mieltä? Alkuraskaudesta, kun vatsa ei vielä ole juurikaan kasvanut.
Kommentit (12)
http://jamsanpaintball.blogspot.fi/2013/08/raskas-raskaampi-ja-raskaana.html?m=1
Tälle ei ainakaan näyttäs olevan ongelma vaikka aika viimemetreillä onkin:) en tiiä uskaltasinko ite...
Eihän siinä tule korkeintaan kun pieni mustelma kun se kuula läsähtää, joten miksikäs ei.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:41"]Ei. Idiootti.
[/quote]
Taidat itse olla... ei tässä nyt varmaan ollut tarkoitus aloittajaa haukkua vaan kertoa omia kokemuksia/mielipiteitä. Itse en uskaltaisi ihan jo kaatumisriskin takia..
Up! Muaki mietityttää, ens kuussa ois polttarit ja oon kahen vaiheilla osallistunko!
Entä jos siihen vatsan seudulle laittas jonkin pehmikkeen?:D
Tuskin niistä kuulista on haittaa. Laitat vain vähän paksumman paidan päälle. Liikunnallinen rasittavuus voi olla loppuraskaudessa pahempi.
Ne pallot voi kyllä aika pahasti napsauttaa, että jos nyt menee ihan just siihen vastan kohdalle eikä mitään pehmusteena, niin voihan se aiheuttaa jotain. En osaaa 100% sanoa.
Itse sanoisin, että mene, mutta laitahan kunnon suojaus siihen vastan kohdalle, ei pelkästään vaatteita.
Parempi se on olla ottamatta riskejä, kuin surra jälkeenpäin jos jotain voikin tapahtua.
Nostanpa vähän. Olen vasta kuudennella viikolla raskaana ja työpaikan iltamissa olisi paintball ohjelmassa. En haluaisi vielä kertoa kellekkään asiasta.. kannattaako pelata vai jäänkö suosiolla koko illasta pois... entä oisko tekosyyvinkkejä juomattomuuteen?:D
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 08:29"]Nostanpa vähän. Olen vasta kuudennella viikolla raskaana ja työpaikan iltamissa olisi paintball ohjelmassa. En haluaisi vielä kertoa kellekkään asiasta.. kannattaako pelata vai jäänkö suosiolla koko illasta pois... entä oisko tekosyyvinkkejä juomattomuuteen?:D
[/quote]
Anna mennä vaa ei se nyt niin vaarallistaa oo! Itekki pelasin vuos sitte rv9. Lähde vaikka sen jälkeen kotiin, ennen juominkeja. Keksi joku meno tms:D
Upataan! Ite rv28 ja tulossa ois paintball virkistyspäivässä ens viikolla. Sieltä paintball paikasta sanottiin ettei raskaus oo este, ei oo pakko juosta ja pelataan jollaki pienemmillä kuulilla jotka ei jätä niin pahoja jälkiäkään.
Onko lisää kokemuksia tullu ihmisillä tässä parin vuojen aikana?
Ei. Idiootti.