Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriporukasta ulos sulkeminen

Vierailija
03.01.2022 |

Kaveriporukassa on yksi vähävaraisempi henkilö, opiskelija, joka on jo pitempään yrittänyt ostaa itselleen uutta patjaa. Yksi yhteinen kaveri soitti minulle ja kysyi, haluaisinko osallistua yllätyslahjaan, jota tälle opiskelijakaverille ollaan keräämässä. Hän sanoi, että tarkoituksena oli, että kaikki voisiva lahjoittaa hänelle haluamansa summan, jonka opiskelija voisi sitten käyttää kirpputorilla tms. huonekaluihin. Pidin ideasta, joten lupasin osallistua.

No. Tänään sitten kuulin, kuinka tämä minut mukaan pyytänyt kaveri pyysi kaveriporukan muilta jäseniltä anteeksi, että oli pyytänyt minut mukaan. Ilmeisesti minua ei siis oltu haluttu mukaan. Minulla on aikaisemmin ollut erimielisyyksiä tämän kaveriporukan "pomon" kanssa ja hänen siinä kuulinkin kovimpaan ääneen sanovan, että minua ei olisi pitänyt pyytää mukaan, että ihan sama jos pyydettäisiin mukaan [henkilö, jonka kanssa pomo ei tula alkuunkaan toimeen].

Minä menin kavereiden luo ja sanoin, että selvästikään minun ei haluttu osallistuvan tähän lahjoitukseen, joten en sitten osallistu. Sanoin, etten halua aloittaa mitään draamaa. Mitään draamaa ei sitten tullutkaan. Minut kutsunut henkilö pyysi minulta anteeksi, mutta muuten asiasta ei keskusteltu. Nyt kaveriporukka on yhdessä niin kuin aina ennenkin ja jutustelee tuolla viereisessä huoneessa keskenään ja minusta tuntuu tosi pahalta. Ihan tosissani luulin olevani osa porukkaa, mutta kuitenkaan ei oikeasti haluta mukaan. Ollaan tunnettu päälle kymmenen vuotta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, et tee tuommoisilla kavereilla mitään. Itselle ei ole tuolla tavalla käynyt, mutta varsinkin nuorempana olin se, jota ei pyydetty tyttöporukan rientoihin mukaan, johtuen siitä etten osannut jossain discoissa ja yökerhoissa olla niin kuin piti enkä pukeutua asianmukaisesti. Olisin ollut sellainen ruma riippakivi vaan mukana, joukkoon kuulumaton, koska en ollut enkä ole vieläkään hoikka, kaunis enkä seksikkäästipukeutuva enkä osaa käyttäytyä vaan kuulemma mökötän vaan hiljaa ja puhun asiota jotka ei ketään kiinnosta. Vanha oon jo nykyään, mutta aina ollut vähän ulkopuolinen ns. kaveriporukoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan