Onko tämä "upea" asunto ollenkaan käytännöllinen?
https://asunnot.lehto.fi/fi/kohteet/as-oy-turun-gloria/valitse-asunto/?…
Sijoituskäyttöön harkitsen, ja myöhemmin mahdollisesti lapsen käyttöön
Kommentit (63)
Osta samantien merikontti, jos haluat asuttaa lapsesi tunneliin.
Onpas ahdistava. Mistään et näe kunnolla ulos kun istuu.
Outo pohjaratkaisu ja vino seinä. Ainakin itseäni haittaa tuo, ettei ole yhtään ehjää seinää, johon saisi vaikka kirjahyllyn.
Vino seinä keittiössä ja olkkarissa, hukkaneliöitä tulee paljon. Käytännöllinen asuinneliömäärä mielestäni selvästi ilmoitettua pienempi.
Mikä ihme trendi tehdä asunnoista nykyään epäkäytännöllisiä, neliöt optimoidaan, mutta samalla asunnoista tulee epäkäytännöllisen mallisia.
Ihmeellinen erillinen huone siivouskaapille kylppärin perällä..
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin näkee ulos, kun istuu. Kerrostalossa. Eiköhän se ole taivasta lähinnä, tai naapuritalo.
Miksi pitäisi näkyäkään?
Minäkään en innostu vinosta seinästä.
Tässä asunnossa makuuhuoneessa on vino seinä, mikä on ärsyttävää, kun nurkkaan ei saa mitenkään järkevästi esim. kaappia tai lipastoa. Olohuone sentään tässä on normaali.
En oo paljon vertaillut kun ei ole ollut tarvetta, mutta mä en pidä pahana tota huoneasettelua. Oleskelutilat ovat leveässä päässä, ja mitä ulee tunnelimaisuuteen niin monissa, ainakin vanhemmissa kaksiossa kylppäri ja makuhuone ovat tunnelimaisen eteisen varrella.
Mä kiinnitin huomiota korkealla oleviin pieniin ikkunoihin. Toisaalta ne ovat tällaisen yksityisyyttä rakastavan unelma mutta toisaalta uloskin olisi kiva nähdä. Ovat varmaan monelle ongelma.
Anteeksi vain mutta kammottava putka.
Vähän on sellainen luostarifiilis. Voisi olla ihan harrasta asua. Miksipä ei.
Vierailija kirjoitti:
siellä ulkona on turku. kuka sinne haluaisi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin näkee ulos, kun istuu. Kerrostalossa. Eiköhän se ole taivasta lähinnä, tai naapuritalo.
Miksi pitäisi näkyäkään?
Niin, tai ulos näkee taivasta/puustoa/naapurustoa, mutta tarkoittiko tuo eka kommentti että maatasoon ei näe istualtaan? Itse en koe sitä tarpeellisena, sitten kun haluan nähdä kadulle, seisoskelen ikkunan lähellä, Istuskellessa huomio on muutenkin esim. kirjassa, TV:ssä tai läppärissä.
M48
Epäkäytännöllinen pohja ja oudon pienet ikkunat (vaikuttaa pimeältä).
En voi kyllä mitenkään suositella Lehdon asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi näkyäkään?
Kaikissa niissä kerrostaloasunnoissa (7) joissa itse asunut ja näissä kohteissa joiden rakentamiseen osallistunut on nähnyt ainakin olohuoneen ja makkarin ikkunoista ulos istuaaltaan.
Ja ite kaipaan isoja ikkunoita enemmän luonnonvalon kuin maiseman katselun takia.
Todella epäkäytännöllinen kämppä. En suosittele! 50 neliöön mahtuisi hyvin toinenkin huone ja saat paremmat ja varmemmat vuokralaiset.
Mihin tuossa saa television? No itse en tarvi, mutta moni edelleen käyttää.
Ikkunat sen verran korkealla, että tulee kellarimainen olo. En ostaisi!
Itse en pidä noista ihmeellisistä vinoista seinistä. Eli olkkari on minusta epäonnistunut. Muuten en osaa ottaa kantaa.