Miten voi laittaa Kososen tuotannon boikottiin
Kommentit (28)
Nyt on kaikki loukkaantuneita. Mielenkiintoista. Eikö kukaan ole tyytyväinen vaalien lopputuloksesta ja siitä että ettei tämä hallitus voi asioita ainakaan huonommin hoitaa?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:55"]
Persuhan ei koskaan vähättele ja hauku toisia
[/quote]
Ei niin, hellittelynimiähän ne "mamupatja", "mamurakastaja", "huora" on, joita ne mm. tällä palstallakin viljelee.
Mitäs... Minusta Kosonen on hoitanut vihervasurihommansa hyvin. Isot tulot ja mukava asuinpaikka. Ei tarvi köyhien lähiöpersujen kanssa pyöriä. Siinä on mukava olla luova ja suvaitsevainen. monikulttuurisuuskin tarkoittaa italialaisia ravintoloita,
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:59"]
En ymmärrä. Suomessa 90 % ihmisistä ei äänestänyt persuja, Helsingissä vielä useampi. Onko ihmisellä jokin velvollisuus tuntea persujen äänestäjiä? Laitatko nyt minutkin boikottiin, kun en tunne yhtään, ja pidän persujen konservatisvia vahingollisena ja vastenmielisenä?
[/quote]
Tuo on hyvä osoitus siitä kuinka yksinkertaisia persut on ja kuinka kykenemättömiä ymmärtämään edes lukemaansa tekstiä.
Minäkään en, luojan kiitos, tunne ketään joka olisi äänestänyt persua. Persut saa ihan vapaasti laittaa minut boikottiin. Itse asiassa se olisi jopa suotavaa, eipähän tarvitsisi lukea niiden ainaista haukkumsita täällä kun ne ei enää minulle kirjottaisi vastauksiaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:50"]
Mitäs... Minusta Kosonen on hoitanut vihervasurihommansa hyvin. Isot tulot ja mukava asuinpaikka. Ei tarvi köyhien lähiöpersujen kanssa pyöriä. Siinä on mukava olla luova ja suvaitsevainen. monikulttuurisuuskin tarkoittaa italialaisia ravintoloita,
[/quote]
T: köyhä, kouluttamaton ja kateellinen Jakomäestä
Oletko lapsellinen loukkaantunut hänen kerrottuaan omasta elämästään?
Valitettavasti Kososen naama pursuaa joka tuutista. TV-ohjelmat, elokuvat, mainokset, teatteri sekä radio. Pakoon ei pääse kuin sulkemalla nämä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:45"]
Valitettavasti Kososen naama pursuaa joka tuutista. TV-ohjelmat, elokuvat, mainokset, teatteri sekä radio. Pakoon ei pääse kuin sulkemalla nämä kaikki.
[/quote]
Lisäisin tähän vielä lehdet (sisältää siis aivan kaikki lehdet, mitä voit kuvitella)
Mitä se on sanonut? Persuistako jotain, näin muistelen kuulleeni?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:49"]Mitä se on sanonut? Persuistako jotain, näin muistelen kuulleeni?
[/quote]
Kertoi, ettei tunne ketään persuja äänestänyttä. Sehän on ihan tavallista. En minäkään tunne
Kosonen ei tunne Suomea omakseen, kun vassarit eivät ole vaalien suuria voittajia!
Mä en oikeesti tajua miksi jotkut äänestävät vihervassareita. Tai siis joo, onhan se kivaa, trendikästä ja ihQua kannattaa homoliittoja, laittaa rahaa kehitysapuun ja selitellä jotain monikulttuurisuus -ja suvaitsevaisuushömppää. Oon niin tyytyväinen vaalitulokseen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:42"]
Kanavan kääntäminen ei taida auttaa mitään
[/quote]
Miten olisi, jos myisit telkkarisi? Jos yhden suomalaisen naisnäyttelijän naama noin ottaa koville, se hoituu tuolla helposti. Ja saisit vähän tuohtakin lissää, niin voisit mennä ostamaan lissää kaljaa ja sidukkaa, eiks jeh?
Eihän Krista tehnyt kuin kertoi oman elämänsä naivista kuplasta ja Persut tietenkin sitten veti herneen nokkaansa. :D
Persuhan ei koskaan vähättele ja hauku toisia, ei ainakaan Soini (punavuoren viinilipittäjät) tai Hakkarainen (kumpulassa eläneet). Ihan vaan parin viime päivän uutisia lukeneena.
Olen keski-suomesta, joten turha tulla lässyttämään, että stadilaista sattui. ;) En siedä tuollaista aliarvoista keskustelua politiikolta. Se kertoo mielenköyhyydestä se.
Toisaalta tämä loukkaantuminenkin Kristan sanoista kertoo myös paljon miten ymmärtämättömiä ihmiset tässä maassa on. Myös sitä, että Suomessa ei ole mitään hätää.
En ymmärrä. Suomessa 90 % ihmisistä ei äänestänyt persuja, Helsingissä vielä useampi. Onko ihmisellä jokin velvollisuus tuntea persujen äänestäjiä? Laitatko nyt minutkin boikottiin, kun en tunne yhtään, ja pidän persujen konservatisvia vahingollisena ja vastenmielisenä?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:53"]
Mä en oikeesti tajua miksi jotkut äänestävät vihervassareita. Tai siis joo, onhan se kivaa, trendikästä ja ihQua kannattaa homoliittoja, laittaa rahaa kehitysapuun ja selitellä jotain monikulttuurisuus -ja suvaitsevaisuushömppää. Oon niin tyytyväinen vaalitulokseen.
[/quote]
Eikö nykyään ole trendikkäämpää olla kansallissosialisti, vihata kaikkea mitä tulee vastaan (etenkin niitä punaviiniä lipittäviä vihervassareita), ja levittää Putinin siunauksella nettipalstoilla kaikenlaista jännää lännenvastaista propagandaa?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:55"]
Eihän Krista tehnyt kuin kertoi oman elämänsä naivista kuplasta ja Persut tietenkin sitten veti herneen nokkaansa. :D
Persuhan ei koskaan vähättele ja hauku toisia, ei ainakaan Soini (punavuoren viinilipittäjät) tai Hakkarainen (kumpulassa eläneet). Ihan vaan parin viime päivän uutisia lukeneena.
Olen keski-suomesta, joten turha tulla lässyttämään, että stadilaista sattui. ;) En siedä tuollaista aliarvoista keskustelua politiikolta. Se kertoo mielenköyhyydestä se.
Toisaalta tämä loukkaantuminenkin Kristan sanoista kertoo myös paljon miten ymmärtämättömiä ihmiset tässä maassa on. Myös sitä, että Suomessa ei ole mitään hätää.
[/quote]
Mikä on naivi kupla?
Ei ketään kiinnosta.