Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitteko laihdutus/elämäntaparemppa OF?

03.01.2022 |

Onlyfanssiahan käytetään nykyaikana vain alastonkuvien levittelemiseen mutta tuli tässä mieleeni että kiinnostaisikohan ketään maksaa muutamaa euroa (2-3e/kk) eksklusiivisesta elämäntaparemonttitilistä? Tarkoitus olisi päästä rapakunnosta puolimaratonkuntoon ja saada painoa putoamaan noin 20 kiloa.

Haluaisin tuottaa aiheesta videosarjaa ja päivittää aktiivisesti mutta esimerkiksi instagram tuntuu olevan huono paikka ja videot pitäisi taas ladata youtubeen jolloin ihmisten pitäisi löytää moneen paikkaan. Lisäksi halu olla niin raadollinen ja rehellinen julkisella tilillä olisi isomman kynnyksen takana kuin suljetussa yhteisössä. Aiheesta on toki materiaalia ilmaiseksi instagramissa, mutta laatu on aika huonoa ja usein projektit jäävät siellä puolitiehen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. Nykyisin on saatavissa ilmaiseksi ohjeita joka lähtöön. Minulle ykköskriteeri on ohjeiden antajan tieteellinen pätevyys, tarkistan sen aina ensimmäiseksi.

2/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi. Nykyisin on saatavissa ilmaiseksi ohjeita joka lähtöön. Minulle ykköskriteeri on ohjeiden antajan tieteellinen pätevyys, tarkistan sen aina ensimmäiseksi.

Anteeksi en siis tarkoittanut että alkaisin muita neuvomaan, lähinnä päivittämään aktiivisesti omaa matkaani ja millä keinoilla muutosta teen. Mitä syön, aamupainoa, mittoja, treenejä jne ajatuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukkojoosef kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en siis tarkoittanut että alkaisin muita neuvomaan, lähinnä päivittämään aktiivisesti omaa matkaani ja millä keinoilla muutosta teen. Mitä syön, aamupainoa, mittoja, treenejä jne ajatuksia :)

En maksaisi kenenkään randomtyypin kunnon kehittymisen seuraamisesta, miksi sellainen kiinnostaisi ketään? Tuolla voisi saada tuloja, jos saa sivuilleen tarpeeksi mainostajia ja seuraajia.