Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä seurustellut ikäiseni naisen kanssa. Jotenkin kammoksun ikäisiäni, syy luultavasti siinä, etten ole saavuttanut elämässä kovinkaan paljon, enkä koe että statuksellani kelpaisin

Vierailija
03.01.2022 |

Kaikki tapailemani naiset ovat olleet aina huomattavasti nuorempia tai vanhempia naisia, jotenkin olen aina siivuuttanut parivalinnassa ikäiseni ihan tietoisesti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa on mahdollista kehittää.

Vierailija
2/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta olen kyllä ollut ihan tyytyväinen tapailemiini naisiin, tapailemani naiset ovat siis olleet nuorempia, vanhemmat naiset ovat olleet vain seksiseuraa. En usko että olen oikeastaan edes menettänyt mitään, itsetuntonikin on ihan kunnossa, kun tiedostan olevani ikäisiini verrattuna aika pitkälti luu-seri, kun statusta en ole ikinä tavoitellut, joten asuntoja ja hienoja autoja en omista. Eikö nimenomaan terveitsetuntoinen tiedosta arvonsa, eikä kuvittele olevansa parempi kuin onkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no olet kuitenkin yksin.

Vierailija
4/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta olen kyllä ollut ihan tyytyväinen tapailemiini naisiin, tapailemani naiset ovat siis olleet nuorempia, vanhemmat naiset ovat olleet vain seksiseuraa. En usko että olen oikeastaan edes menettänyt mitään, itsetuntonikin on ihan kunnossa, kun tiedostan olevani ikäisiini verrattuna aika pitkälti luu-seri, kun statusta en ole ikinä tavoitellut, joten asuntoja ja hienoja autoja en omista. Eikö nimenomaan terveitsetuntoinen tiedosta arvonsa, eikä kuvittele olevansa parempi kuin onkaan?

Hyväitsetuntoinen ei pitäisi itseään luuserina. Mittaat itseäsi asteikolla, joka ei sovi sinulle, tunnet itsesi huonosti.

Vierailija
5/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaista. Kiinnostun siitä josta oikeasti kiinnostun, en mieti asiaa sen kautta kenelle kelpaisin. Se on vastapuolen tehtävä päättää.

Vierailija
6/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no olet kuitenkin yksin.

Niin? Jokaisella on elämässään sinkkukausia ja olen vasta aktivoitunut etsimään uutta kumppania parin vuoden sinkkukauden jälkeen.

Vierailija
7/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa kuin että minunkin on helpompi olla vanhempien naisten seurassa. Pystyn olemaan oma itseni ja kommunikoimaan itsevarmasti. Ikäisteni naisen seurassa tunnen sulkeutuneisuutta. Nuoremmista naisista ei ole kokemusta eikä oikein kiinnostustakaan. Ikää 30v.

Vierailija
8/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri kuin huonosta itsetunnosta kirjoittanut, mutta se ny kuitenkin on fakta. Että ap:llä on huono itsetunto. Syy ja seuraus. Muuta sanottavaa aiheeseen ei ole kuin se, että nuorten huonosta itsetunnosta kärsivien naisten kannattaisi mennä terapiaan, että eivät sitten päätyisi yhteen huonosta itsetunnosta kärsivien vanhempien miesten kanssa. Miehet kun tuntuu heikosti ymmärtävän sitä, että elämä on parempaa ja parisuhteet ovat parempia, kun on itsetunto kunnossa, kumppaneiden iästä viis.

Vierailija
9/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
10/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kenenkään statukset kiinnosta. Kiinnostaa ihminen, joka hyväksyy itsensä.

Vierailija
11/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvitelma siitä, että naisia kiihottaa sinun kukkarosi tai ammatillinen urasi, on peräisin... muilta yhtä tyhmiltä miehiltä?

Aikuistu jo. Tuo on juuri sitä toksista maskuliinisuutta, jolla te miehet itseänne ja muita kiusaatte hengiltä.

Kuka oikeasti haluaa ihmisen, joka rakastaa vain rahaasi ja asemaasi?

Vierailija
12/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvitelma siitä, että naisia kiihottaa sinun kukkarosi tai ammatillinen urasi, on peräisin... muilta yhtä tyhmiltä miehiltä?

Aikuistu jo. Tuo on juuri sitä toksista maskuliinisuutta, jolla te miehet itseänne ja muita kiusaatte hengiltä.

Kuka oikeasti haluaa ihmisen, joka rakastaa vain rahaasi ja asemaasi?

No eipä nuo ikäiseni naiset ole minusta ikinä kiinnostuneita ole olleet, sinne friendzonelle pääsee toki. Ja millä perusteella luuserilla ei voisi olla hyvä itsetunto? En ole 5 vuoteen tehnyt töitä, tosin rahaa on yli tarpeen, puutetta en tunne. Millä mittarilla mitattuna en ole luuseri? En ole saavuttanut elämässä mitään joka kiinnostaisi naisia. Olen tietty itsevarma ja ihan hyvä tyyppi, sekä nuo nuoret naiset ovat yleensä itse minua lähestyneet, en ole mikään nuorta lihaa kuolaava setämies, mutten tilaisuutta jätä käyttämättäkään, jos sellainen sopiva kohdalle sattuu. Ikäisilleni taas olen ilmaa, joten ei tuo ole muusta kuin nollastatuksestani kiinni, nuoremmilla sitä statusta ei vielä ole eivätkä ole vielä niin ennakkoluuloisia tämmöisestä nollastatuksen miehestä, joka kuitenkin on ihan rehti herrasmies, joka kohtelee heitä kunniottavammin kuin ikäisensä miehet. Seksihalutkin on vielä lähes parikymppisen tasolla.

Vierailija
13/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehti herrasmies joka ei ole ollut viiteen vuoteen töissä, maksattaa asumisensa ja elämisensä kelalla ja tienaa hämärästi jotain, jonka väittää olevan "marjojen ja sienien keruuta". Satasesta vetoa että ihan jonkun muun vihanneksen kasvatusta, kun muistan nähneen puhetta yli sadan tonnin varoista pimeästi jossain. Et ole rehti etkä ole herrasmies, ja ikäisesi naiset on jo kantapään kautta oppineet erottamaan kuka on ja kuka ei.

Vierailija
14/14 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehti herrasmies joka ei ole ollut viiteen vuoteen töissä, maksattaa asumisensa ja elämisensä kelalla ja tienaa hämärästi jotain, jonka väittää olevan "marjojen ja sienien keruuta". Satasesta vetoa että ihan jonkun muun vihanneksen kasvatusta, kun muistan nähneen puhetta yli sadan tonnin varoista pimeästi jossain. Et ole rehti etkä ole herrasmies, ja ikäisesi naiset on jo kantapään kautta oppineet erottamaan kuka on ja kuka ei.

Mielikuvituksen puutetta jos et kykene tekemään ihan rehellisesti, vaikkei töissä kävisikään. Ei tarkoita sitä, ettäkö istuisin päivät pitkät toljottamassa seiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi