Asuntonäyttö peruuntui, ostajaehdokas ei suostunut pitämään maskia
Kommentit (19)
Voi hitsi miten sekaisin ihmiset on,jääkää kotiin jos pelottaa noin paljon.
Se riittää kun sulla on ffp3 maski. Sitä käytetään koronapitilaan hoidossa. Aivan sama miten se ostaja sinne tulee.
Meillä ei välittäjä suostunut näyttämään koronapassia ja todistusta HPV-rokotteesta, eihän sellaista voi asuntoon päästää.
Nelonen, muistakaa testauttaa välittäjältä myös hiv-positiivisuus ja jalkasilsa.
Itse en tuntenut minkäänlaista luottamusta mahdolliseen vuokraisäntään, joka ei käyttänyt maskia asuntonäytössä. En usko, että hän olisi ollut vastaisuudessakaan mikään luotettava ja asiallinen toimissaan.
Teen itse asiakaspalvelutyötä ja tietenkin pidän maskia. En edes ajattele, että en pitäisi sitä tai taistelisi maskia vastaan.
Onneksi olit huolissasi ostajan terveydestä, maskihan suojaisi juuri häntä, ei siis muita.
Kulttiin liittyneillä ei ole mitään logiikkaa. Ihan kuin maskin pitäminen olisi jotenkin heiltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Nelonen, muistakaa testauttaa välittäjältä myös hiv-positiivisuus ja jalkasilsa.
Tuskinpa välittäjän kanssa nussitaan tai paljain varpain kävellään näytössä...
Perheemme sai kerran jalkasilsa yhden Lapin vuokramökin lattiasta. Se ei ollut kiva kokemus kenellekään ja sen jälkeen olen pyyhkinyt mökeissä kosketuspinnat ja tasot ennen kuin olemme sinne asettautuneet.
Loppuu se välittäjien kiukuttelu ja vedätys kun asuntokupla puhkeaa.
Venäläisiä ostajjaehdokkaita kannattaa varoa. Niillä saattaa olla spitaali eikä maski suojaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Se riittää kun sulla on ffp3 maski. Sitä käytetään koronapitilaan hoidossa. Aivan sama miten se ostaja sinne tulee.
Tuskin tuollaisella ilman maskia kulkevalla änkyrällä on oikeasti rahaakaan siihen asuntoon joten parempihan noi on suodattaa heti kättelyssä pois ja käyttää aikaa todellisiin ostajaehdokkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuntenut minkäänlaista luottamusta mahdolliseen vuokraisäntään, joka ei käyttänyt maskia asuntonäytössä. En usko, että hän olisi ollut vastaisuudessakaan mikään luotettava ja asiallinen toimissaan.
Teen itse asiakaspalvelutyötä ja tietenkin pidän maskia. En edes ajattele, että en pitäisi sitä tai taistelisi maskia vastaan.
“En edes ajattele.”
Tässä tulikin se olennaisin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olit huolissasi ostajan terveydestä, maskihan suojaisi juuri häntä, ei siis muita.
Kyllä maski enemmän suojaa muita kuin sitä maskin kantajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kannattaa suosia vain positiivisia välittäjiä!
Tämän takia vanhempani odottaa parempia aikoja asunnon myyntiin. On ikää ja on syöpä. Ei ole mikään pikkuasia korona hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“En edes ajattele.”
Tässä tulikin se olennaisin.
Hoh hoijaa. Et ymmärtänyt mitään.
-eri-
Maskittomat ovat pahempia kuin rokottamattomat.
No eihän siinä mitään. Jatkat sitten kaupustelua maskillisille.