Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla hyvä itsetunto?

Vierailija
22.04.2015 |

Kerro mistä pidät itsestäsi eniten ja mistä vähiten? Ei saa olla mikään ulkoinen ominaisuus, vaan pitää liittyä persoonaan. 

Onko hyvä itsetuntosi kasvatuksen vai omakohtaisen harjoittelun tulos?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni taitaa olla normaali eli uskallan kertoa mielipiteeni isommillekin porukoille ja jutella tuntemattomienkin ihmisten kanssa.

Eniten pidän luonteessani tiedonjanosta ja vähiten taipumuksesta viivytellä viime tippaan koska haluan viettää aikaa omien projektieni parissa.

Kasvatuksella nyt ei ainakaan ollut minkäänlaista positiivista vaikutusta luonteeseeni. Olen ei-toivottuna syntynyt ja vieläpä väärää sukupuoltakin olen. Kaiken huipuksi minulla on vielä synnynnäinen kampurajalka josta minua muistettiin nälviä kotona joka päivä. Jumalan rangaistus kuulemma. Henkistä väkivaltaa käytettiin huoletta kasvatuksessani eikä fyysisestäkään väkivallasta pidättäydytty.

Purin jo pienenä hammasta ja ajattelin ettei kidutus ikuisesti kestä. Aikuisena pääsen muuttamaan pois kotoa ja alkaa elämään juuri sellaista elämää kuin haluan. En ole kotoa lähtöni jälkeen pitänyt minkäänlaista yhteyttä vanhempiini enkä veljiini.

Vierailija
22/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="K" time="22.04.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:58"]

[quote author="K" time="22.04.2015 klo 10:50"]

Ei ole, mutta ei se ainakaan tällä hetkellä ihan pohjamudissa ole. On se huonompikin ollut.

Pidän avoimmuudestani ja empatiakyvystäni, ehkä myös huumorintajusta. Ikäviä puolia minussa ovat masentuneisuus, passiivis-aggressiivisuus pedofilia ja laiskuus.

[/quote]

Mitä on passiivis-aggressiivisuus?

[/quote]

Luonteenpiirre tai joissakin tapauksissa kai luonteenpiirteen häiriö, en ole varma. Ilmenee minulla sarkastisuutena, saamattomuutena ja silloin tällöin avuttomuutena tai mykkyytenä.

[/quote]

Oletko sarkastinen av:lla vai vaan livenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="K" time="22.04.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:58"]

[quote author="K" time="22.04.2015 klo 10:50"]

Ei ole, mutta ei se ainakaan tällä hetkellä ihan pohjamudissa ole. On se huonompikin ollut.

Pidän avoimmuudestani ja empatiakyvystäni, ehkä myös huumorintajusta. Ikäviä puolia minussa ovat masentuneisuus, passiivis-aggressiivisuus pedofilia ja laiskuus.

[/quote]

Mitä on passiivis-aggressiivisuus?

[/quote]

Luonteenpiirre tai joissakin tapauksissa kai luonteenpiirteen häiriö, en ole varma. Ilmenee minulla sarkastisuutena, saamattomuutena ja silloin tällöin avuttomuutena tai mykkyytenä.

[/quote]

Oletko sarkastinen av:lla vai vaan livenä?

[/quote]

Lähinnä vain face to face -keskustelussa ja yleensä yritän hillitä sarkastista käytöstäni, en tietenkään halua aiheuttaa sekaannuksia tai olla vittumainen, mutta aina en onnistu. Jos minulta kysytään jotain helvetin typerää, saatan heittäytyä sarkastiseksi netissäkin.

Vierailija
24/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulla on kaikinpuolin huono itsetunto.

Vierailija
25/25 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että luulin, että minulla on huono itsetunto. Mutta kun pääsin huonosta suhteessa pois, huomasin että minun itsetunto onkin ihan hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi