tänään kampaaja. . itkettää jo valmiiksi!
Itkettää, koska lähden sieltä lyhyellä tukalla. En haluaisi palata siihen tyyliin, mutta pitkät hiukset eivät vain sovi minulle!
Vuosien urakka hukkaan. .:-(
Upeiden kutrien sijaan minulla on päätä myöten roikkuva, ohut, jatkuvasti rasvaisen näköinen liru!
Ei sovi yhtään, näytän ihan joltain ekohipiltä. .
Kommentit (6)
Ootko kokeillu varmasti kaikkea? Itse olen todennut että hiukset pitää pestä aamulla, vaikka vain vedellä, että ne asettuu paremmin. Kyllä mullakin on rasvanen liru jos en näin tee. Tolla tavalla hiukset asettuu paremmin ja ei oo rasvasta lirua nähtykään.
Hiuspuuteria, kuivasampoota ja föönausta kannattaa myös kokeilla. On ehkä jo kokeiltukin?
Oletko koskaan kokeillut muotoilla hiuksiasi ja käyttää niihin oikeanlaisia aineita? Jos hiuksesi ovat aina rasvaiset niin miettisin ruokavaliota ja pesu tottumuksia. En ymmärrä miten lyhyt rasvainen liru tukka on parempi kuin pitkä mitä voi sentään muotoilla. Mutta tietenki jos et jaksa tehdä hiuksillesi mitään niin sitten on parempi leikata kaikki pois..
Ja jos päädyt leikkaamaan niin kokeile lobia. Se sopii kaikille ja jos latvat jää solisluille tulee melko pitkä vaikutelma, mutta massa on niin kevyt että jaksaa nousta koholle päänahasta.
Entäs isoilla rullilla tehty permanentti tukkaasi? (olettaen, että hiusten kunto on sellainen että kestäisi sen). Sillä saat vähän kohotusta tyveen ja rakennetta ohueen hiukseen.
Sopisko sulle polkkatukka? Ei tarvitsisi ihan lyhyeksi vetää.