Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1,5-vuotias heräilee vartin välein - apua?!

Vierailija
22.04.2015 |

Mun 1,5-vuotias taapero on heräillyt kohta kaksi kuukautta vartin välein niin päiväunilta kuin yöunilta. Pisin unipätkä max. tunnin. Mä oon ihan loppu, en ehdi välissä edes nukahtaa, usein kestää monta minuuttia siinä välissä, että saan lapsen takaisin nukkumaan ja ihan kohta herää taas.

Taapero on muuten ihan normaali, mutta lääkärissä ollaan nyt ravattu parin viikon aikana muutamalla eri tyypillä. Ja kaikki sanoo, että terve kuin pukki! En ymmärrä, mikä ihme tuota lasta vaivaa, miksei se nuku?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ihmeestä mä voisin saada apua? Oon pahimmillaan valvonut kolme yötä putkeen.

Vierailija
2/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon! Veikkaan ruoka-aineallergiaa. Kannattaa kokeilla jättää aluksi gluteenipitoiset viljat, munat ja lehmänmaito pois sekä kirjata nukkumiset ja reaktiot tarkkaan. Napero voi heräillä sen vuoksi että makuuasennossa ruoan sisältöä valuu suuhun ja jopa korvakäytäviinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa asettamasi rytmi ei nyt sovi ja pitäisi miettiä uutta rytmiä? Mutta allergiakin toki voi olla, meillä heräiltiin puolen tunnin välein ja vasta tuonikäisenä selvisi maitoallergia...

Vierailija
4/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan ja pyydä lastenhoitoapua! Saisit nukkua edes pari tuntia.

Vierailija
5/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi melatoniini 1 mg tuohon. Unet pitenivät 5 tuntiin.

Vierailija
6/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 05:08"]

Ja mistä ihmeestä mä voisin saada apua? Oon pahimmillaan valvonut kolme yötä putkeen.

[/quote]

Nykyään kunnalta voi pyytää kodinhoito tai lapsenhoitoapua ilman lastensuojeluilmoitusta. Eli otat puhelimen käteen ja pyydät rohkeasti nyt kun sen saamista on helpotettu. Lapsi voi paremmin kun äiti voi paremmin. Älä siis pode syyllisyyttä avun pyytämisestä.

Vierailija
7/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloroformi tepsii myös!

Vierailija
8/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikoulu sieltä apua.Kysy neuvolasta.

Vierailija
9/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita neuvolaan ja pyydä lapsen pääsyä sairaalan unikouluun. Eihän toi voi noin pitkään jatkua, sinähän kuolet väsymykseen kohta!

Vierailija
10/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuoden ikäinen heräili ja kitisi. Vaihdoin laktoosittomaan maitoon ja se auttoi. Pian 2v ja edelleen alkaa valvomaan heti jos saa normi maitoa, eli laktoosittomalla mennään meillä.

Vierailija
11/11 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergioiden ohella toinen fyysinen syy voi olla kihomadot! Kutisee nukahtaessa juurikin niin, ettei nukkumisesta tule mitään. Raapiiko peppua tai sanooko, että peppuun sattuu? Jos huonon nukkumisen lisäksi raapii vähänkin peppua niin hae lääkkeet, älä odota, että näkisit madon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä