Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutko koskaan antamiasi pakkeja?

Vierailija
02.01.2022 |

Mulla on mielessä yksi juttu mitä kadun. Nainen oli kaunis ja fiksu, mutta joutui käyttämään kävelykeppiä liikuntavammaisena. Ilmeisesti ei edes mikään paha juttu ollut ja olisi ollut mahdollisuuksia kuntoutuakin jopa täysin, mutta jotenkin, vaikka aluksi olin kiinnostunut, se kävelykeppi alkoi haitata mua hirveästi. En tiedä mikä siinäkin sitten oli, mutta en sen takia halunnut yrittää ja myöhemmin alkoi kaduttaa, koska en kuitenkaan ensisijaisesti lenkkikaveria etsi lapinvaellukseen vaan ihan parisuhdetta. Luuseri mikä luuseri. Yhteystietoja ei ole tallessa enkä kyllä muutenkaan kehtaisi enää soudata ja huovata.

Onko sinulla samanlaisia juttuja?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat häneen yhteyden niin miks ei?

Vierailija
2/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Olin epävarma ja ujo. Mies oli todella kiinnostava. Ei vaan rohkeus riittänyt, joten annoin pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yhdessä tapahtumassa kivannäköinen ja mukavanoloinen mies tuli iskemään. Torppasin heti, olin aika huonolla tuulella silloin ja masiksissa edellisen jutun päättymisestä. Jälkeenpäin on kaduttanut paitsi tylyyteni, myös menetetty mahdollisuus. Ei ole yhtä hyviä miehiä tullut iskemään sen jälkeen.

Vierailija
4/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap naisen olla, osoitit jo totaalisen tyhmyytesi ja pinnallisuutesi.

Tuo nainen pärjää paljon paremmin ilman kaltaistasi miestä.

Vierailija
5/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, kadun monia kertoja kun en antanut suoraan pakkeja. Pakkien antaminen on tositilanteessa hankalaa koska en tahtoisi pahoittaa toisen mieltä. Silloin kun olen pakit jämäkästi antanut niin siihen on ollut kyllä selvät syyt. Aina en ole siihen kyennyt jos mies on ollut vähän siinä rajalla, että voisko sitä katsoa jonkin aikaa tai pidempään. Ihan oikeasti suostuin mieheni ja lasteni isän kosintaankin vain paniikissa koska en silloin olisi kestänyt miehen pahaa mieltä ja sydämen särkymistä jos olisin ilmaissut todelliset ajatukseni "öö apua, ei ikinä!", mutta olen sopeutunut ja itse asiassa hyvin onnellinenkin mieheni kanssa. Tuntuu kuin olisi vähän sellainen järjestetty avioliitto, jossa sitten toisesta tulee paras ystävä ja sitten tunteetkin heräävät. Toki mies oli rakastunut kun kosi, että sillä erolla.

Vierailija
6/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun vain sitä etten antanut kaikille pakkeja, paskaisesti on aina käynyt. Olisi ollut parempi sinkkuna.

Vierailija
7/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat häneen yhteyden niin miks ei?

'

Niin no, saahan sitä aina kysyä, kai, vaikka mielestäni on jotenkin hyvän tavan vastaista soutaa ja huovata. Itse olen joskus joutunut siihen liemeen että toinen ei tiedä juuta tai jaata tai ollakko vai ullakko tällä viikolla tai seuraavana, enkä halua kenellekään toiselle sitä aiheuttaa... saan ehkä jonkin yhteystiedon kaivettua jos vähän kyselen...

ap

Vierailija
8/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että tuomitset miehen yhden ainoan teon tai valinnan perusteella. SItä paitsi moni (nainen) antaa pakit esimerkiksi sen perusteella että vastapuoli on liian lyhyt, onko tämä jotenkin parempi ja jalompi syy? Enkä nyt heitäkään syyllistä, totta kai jos joku asia haittaa niin se haittaa. 

Etkö itse ole koskaan käyttäytynyt typerästi, ylireagoinut, panikoinut tai tehnyt typerää valintaa? Miksi vauvapalstalle kerääntyy aina tällainen pohjasakkajengi joka nauttii kohauttelusta ja tuomitsemisesta? 

ap

Vierailija
9/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna koskaan pakkeja.

trv Helkama

Vierailija
10/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa etten aktiivisesti vienyt joitain juttuja pidemmälle. Pelkäsin että miehet olivat liian hyviä minulle ja jättävät minut, joten en edes yrittänyt tai antanut mahdollisuutta. Nyt kun arvostan itseäni enemmän, kaduttaa.

Vierailija
11/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muutama juttu, jotka mietityttää että olisko kuitenkin pitänyt mennä mukana. Oon niiden selväpäisten ja kilttien sijasta valinnut päihdeongelmaisia ja väkivaltaisia miehiä.

Yhtä ajattelen paljon edelleen. Mies oli 12v nuorempi ja todella kultainen. Yritin kovasti tykästyä häneen kun tiedän, että olisi kohdellut mua kuin maailman suurinta aarretta. En vaan pystynyt, poika tuntui enemmän veljeltäni vaikka kuinka yritin herätellä romanttisia fiiliksiä häntä kohtaan.

Vierailija
12/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu että tuomitset miehen yhden ainoan teon tai valinnan perusteella. SItä paitsi moni (nainen) antaa pakit esimerkiksi sen perusteella että vastapuoli on liian lyhyt, onko tämä jotenkin parempi ja jalompi syy? Enkä nyt heitäkään syyllistä, totta kai jos joku asia haittaa niin se haittaa. 

Etkö itse ole koskaan käyttäytynyt typerästi, ylireagoinut, panikoinut tai tehnyt typerää valintaa? Miksi vauvapalstalle kerääntyy aina tällainen pohjasakkajengi joka nauttii kohauttelusta ja tuomitsemisesta? 

ap

Tämä vastauksesi vielä alleviivasi millaisesta luonteesta tapauksessasi on kysymys. Kiitos.

-sama

Vierailija
13/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville, että mies petti. Erottiin välittömästi. Nyt jälkikäteen mietin oliko oikea ratkaisu.

Vierailija
14/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa yksi 55+ nainen vastaisi tähän ketjuun. Pliiiis ❤

Vierailija
15/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä vastauksesi vielä alleviivasi millaisesta luonteesta tapauksessasi on kysymys. Kiitos.

Mielestäni kysymykseni on täysin looginen ja oikeutettu, eikä mikään -anteeksi nyt vain mutta kovasti minusta vain tuntuu tältä- nousukännissä tai muuten häiriintyneessä mielentilassa olevan keittiöpsykologin diagnoosi sen perusteella ole kauhean vakuuttava. Miksi haluat haastaa riitaa kanssani? Mitä minä sinun mukaasi olen tehnyt niin hirveän väärin että se oikettaa tämän kielenkäytön ja argumentoinnin? Kiinnostaisi myös tietää, oletko mies vai nainen? 

-sama

Vierailija
16/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelleni joululahjaksi työpakin. Tykkäsi kovasti siitä. 

En kadu sitä.

Vierailija
17/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa ne pakit, jotka annoin tietämättäni. Tajusin vasta vuoden päästä, että se yritti pokailla mua. Luulin vittuiluksi ja loukkaannuin.

Vierailija
18/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, annoin eräälle kevyelle ihastukselle pakit aivan järkyttävässä jurrissa, jossain mielenhäiriössä, mutta kun yritin selvinpäin järkiintyneenä ottaa yhteyttä, niin sain itse pakit :D Vieläkin kirpaisee

Vierailija
19/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisen opiskelukaverin kanssa oli usein flirttiä ja sekoilua kännissä, mutta en koskaan osannut/ kehdannut viedä asiaa romanttiselle/ seksuaaliselle tasolle. Kaikki opiskelukaverit yllytti meitä yhteen, mutta en tehnyt ratkaisevia peliliikkeitä silloin, kun olisi pitänyt. Vielä nykyäänkin hieman mietityttää olisiko siitä voinut tulla jotakin.

Ollaan molemmat nykyään perheellisiä ja facessa kavereita.

Vierailija
20/20 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun vain sitä etten antanut kaikille pakkeja, paskaisesti on aina käynyt. Olisi ollut parempi sinkkuna.

Siitä saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. On omaa tyhmyyttäsi, että olet tutustunut "jännämiehiin" etkä kunnollisiin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi