Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI lasta imetetään vielä yli 2-vuotiaana???

Vierailija
14.08.2008 |

En tajua, en. Mielestäni läheisyyttä voi antaa muutenkin. Tuttavani vaan oikein tuntuu hykertelevän, kun hänen 2v4kk haluaa tissiä - yöks. Tuntuu, että hän haluaa sillä tavalla sitoa lapsensa itseensä ja tehdä itsestään jotenkin huipputärkeän ja korvaamattoman.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut että uhmaikäisen taltuttamiseen tissi on tosi hyvä. pienin lapsemme menee hoitoonkin juuri 2-vuotiaana, ja imetys on hyvä keino kotiin tultua tankata läheisyyttä.

en ole koskaan saanut seksuaalisia viboja rintojen kautta, mulla ei ole mitkään herkkätuntoiset nännit, pikemminkin tunnottomat. enkä muutenkaan näe omia lapsiani seksi-objekteina, en 2 vuotta täyttäneinäkään.

Vierailija
2/2 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sai niin kätevästi nukkumaan niin (ja varsinkin päiväunet eivät onnistuneet lainkaan ilman tissinukutusta). Plus lisäksi sen kiukkuuhmakohtaukset sai katki ja tyypin hyvälle päälle taas kun antoi tissiä.

Lopetin sitten kun oli 2,5-vuotias (siihen jäivät myös päiväunet -jos nyt ei lasketa niitä satunnaisia kertoja kun nukahti autoon) ja voin kertoa että en mä itse siitä imetyksestä mitään kiksejä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi