Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestät Vasemmistoliittoa?

Vierailija
02.01.2022 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kannatan hyvinvointivaltiota, ja sitä että kaikista ihmisistä pidetään huolta.

Mitä esim. Kokoomuksella tai demareilla on minulle muka tarjottavaa?

T: 33-vuotias toimistotyötä tekevä mies

Vierailija
2/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen matalasti koulutettu, kokoaikatyöstä 1800 euroa bruttona tienaava pätkätyöläinen. Esim. Kokoomus halveksii tällaisia ihmisiä ja haluaa viedä viimeisetkin edut ja tehdä vaikka osa-aikatyön vastaanottamisen ja työttömyyspätkät entistäkin vaikeammaksi. Tilalle kikyjä ja muita rangaistuksia.

Vasemmisto on ainoa puolue, joka on ihan rehellisesti työväen puolella.

Lisäksi kannatan hyvinvointia, tasa-arvoa ja heikoimmista huolehtimisista. Luonto ja kulttuuri ovat niin ikään tärkeässä asemassa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan keskituloista paremmin tienaava ekonomi ja haluan että yhteiskunnassa maksetaan veroja eikä jeesitä kansainvälisiä veronkiertäjäfirmoja. Sivistyksen mitta on myös heikommista huolehtiminen. Vihreitä äänestin ennen, mutta joukkoon on pesiytynyt tiedevastaisia hörhöjä, joille en halua ääneni joutuvan suhteellisessa äänijaossa. Kaikkein pahimmat vaihtoehdot ovat eläinten hyvinvointia polkeva keskusta sekä vitsipuolue Persut. Jopa rikkaiden veronkieräjien kokoomusta siedän verrattuna näihin pahimpiin.

Vierailija
4/12 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen perussuomalainen mutta sitten tajusin että täöähän on ihan sekaista menoa. Mättävät turpaan ja ties mitä.

HS: Kirkkonummen perussuomalaisten sisäiset kiistat kärjistyivät nyrkkitappeluksi valtuusto­seminaarissa https://www.is.fi/politiikka/art-2000008386087.html

Vierailija
5/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä vasemmistoliittoa, en ole koskaan äänestänyt. Tosin en äänestä enää koskaan mitään muutakaan puoluetta. Kaikki ovat pettäneet Suomen ja suomalaiset. Samaa paskaa sisältä kaikki, vain käärepaperi on hieman eroava.

- ex- persu-

Vierailija
7/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimilliset arvot.

Köyhät eivät kykene yhtä hyvin äänestämään kuin muut. Siksi minä keskivarakas äänestän.

Vierailija
8/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ajavat inhimillistä suhtautumista kanssaeläjiin. Muut eivät aja.

Vierailija
9/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielestäni myös vähäväkisten pitää saada elää ihmisarvoisesti. 

Vierailija
10/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt vasemmistoa, koska he ovat olleet heikoimpien puolella. Enää en äänestä ketään, olen menettänyt uskoni tähän koko järjestelmään viimeistään tämän korona-ajan myötä.

Vierailija
11/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kommunistinen puolue on liian myöntyväinen ja lupsakka porukka.

Vierailija
12/12 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää palvelut lähellä ja saatavilla kaikille. Oli kyse sitten koulutuksesta, vapaa-ajasta tai terveydestä, ne tulee säilyttää tavoitettavissa aivan kenelle tahansa.