Vauvan nimeksi Afrodite?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:52"]Ja poikasi on varmaan Zeus Apollo
[/quote] Ajattelin Casanovaa tai Machoa, mutta ei paha tuokaan! :)
Mielestäni erittäin kauniita nimiä ovat :) ihanaaa kun nimiä tulee mytologiasta
Muista viedä se säännöllisesti sukupuolitautitesteihin heti teini-iän alettua.
Onko sukunimi Korhonen tai Virtanen?
Eiii.... Afrodite Nieminen? Tuleva koulukiusattu.
Tulis vähän ulkonäkö paineita kun afrodite on kauneuden jumalatar. Vähän ironista jos tyttö oiskin ruma ku saapas :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:59"]Muista viedä se säännöllisesti sukupuolitautitesteihin heti teini-iän alettua.
[/quote] Mun beibeillä on kato vaan henkisesti paljon vientiä, mutta loppupeleissä mami sit valkkaa parhaat ehdokkaat päältä :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:00"]Onko sukunimi Korhonen tai Virtanen?
[/quote]
Ei, minä olen Löppönen ja mieheni on Pöntiö. Ei olla vielä päätetty kumman sukunimi tulee tttölle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:00"]Onko sukunimi Korhonen tai Virtanen?
[/quote] Ei kumpikaan, mutta suomalainen on kuitenkin, jos sitä tarkoitit. Vielä. Aion vaihtaa jonkun hienon sukunimen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:02"]Tulis vähän ulkonäkö paineita kun afrodite on kauneuden jumalatar. Vähän ironista jos tyttö oiskin ruma ku saapas :D
[/quote] No mami kyllä kustantaa ripsipidennykset ja silikonit sitten tarvittaessa :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:00"]Eiii.... Afrodite Nieminen? Tuleva koulukiusattu.
[/quote] Ei kiusaa kukaan tai kiusaan takas.
Siitähän saa kivan lyhenteen, "Afro".
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:10"]Mun vauvasta tulee primadonna ♡
[/quote] Hyi miten wt, toihan on vaan muumeista! Mun on sentään Herculeksesta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:08"]Siitähän saa kivan lyhenteen, "Afro".
[/quote] Joo joku vajaa niinku sä.
Mun vanhin tytär on Venus Nyks Athene, keskimmäinen Rhea Gaia Artemis, nuorin Hera Afrodite Demeter ja poikamme on Zeus Hercules Kronos. Sukunimemme on Löppönen-Möttönen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:36"]Mun vanhin tytär on Venus Nyks Athene, keskimmäinen Rhea Gaia Artemis, nuorin Hera Afrodite Demeter ja poikamme on Zeus Hercules Kronos. Sukunimemme on Löppönen-Möttönen.
[/quote] Kandeis teidänkin vaihtaa toi sukunimi, vaik ei kai tääl suomijunttilassa nii välii. Me muutetaa ainaki losiin ja tullaan kuuluisiks<3
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:36"]Mun vanhin tytär on Venus Nyks Athene, keskimmäinen Rhea Gaia Artemis, nuorin Hera Afrodite Demeter ja poikamme on Zeus Hercules Kronos. Sukunimemme on Löppönen-Möttönen.
[/quote]
Kissani on oikeasti Nyks. Arvaat varmaan minkä värinen
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:36"]Mun vanhin tytär on Venus Nyks Athene, keskimmäinen Rhea Gaia Artemis, nuorin Hera Afrodite Demeter ja poikamme on Zeus Hercules Kronos. Sukunimemme on Löppönen-Möttönen.
[/quote]
Kissani on oikeasti Nyks. Arvaat varmaan minkä värinen
[/quote] Nyt ei puhuta teidän kissoista vaan mun beibistä! Afrodite on siis päätetty!
Ja poikasi on varmaan Zeus Apollo