Sokeriton (yksinäinen) elämä
Luovuin reilu pari kuukautta sitten sokerista. En syynää ihan jokaista tuoteselostetta läpi mutta vähän katson kuitenkin, ja tietenkin kaikki karkit, sipsit, suklaat, jäätelöt ynm. jätin tyystin pois. Tavoitteena on se kohtuukäyttö mutta ainakin puolisen vuotta menen näin. Nyt vaan tuntuu olo hieman yksinäiseltä, kumma kyllä.. En itse halua olla missään fitnessbuumissa mukana vaan tein tämän päätöksen lähinnä terveyttäni ajatellen. Muutamalle ihmiselle olen työpaikalla kertonut kun olen kieltäytynyt kahvipullasta ja reaktio on surettanut. "Pyh, eihän tuollaista kestä kukaan", "ratkeat pian", "mä haluan ainakin nauttia elämästä ja syödä suklaata". Olen sitten vaiennut ja ollut hiljaa. Olo tuntuu ulkopuoliselta kun en syö sokeria ja naisille se tuntuu olevan punainen vaate. Kukaan ei varmaan uskoisi jos sanoisin että olen tosi onnellinen näin. Olo on mahtava, maha- ja päänkivut ovat poissa, iho voi hyvin ja vaatteet istuvat. Onko muita "sokerittomia" ihmisiä? Tuntuu että olen ainut joka on sitä mieltä että onnellinen voi olla ilman karkkia ja suklaatakin.