Miten eläisit elämääsi, jos ei olisi mitään sitoumuksia pakottamassa?
Minä elelisin kaupungissa reissaamatta kesällä mökille tai muuallekaan. Ehkä vuokramökki joskus harvoin jostain läheltä. Ei mitään pönötystapahtumia. Yksinkertaista elämää.
Kommentit (19)
Lähtisin välittömästi retkeilyautolla ulkomaille ja nauttisin elämästä
Puolet vuodesta työttömänä, puolet töissä. Jossain päin Lappia.
Vetäytyisin jonnekin Himalajalle mietiskelemään erakkona.
Ottaisin loparit ja muuttaisin talvikausiksi jonnekin lämpimään.
Nukkuisin joka aamu niin pitkään kuin huvittaa.
Viettäisin aikaa jossain lämpimässä maassa. Näin tosin unta, että olin vieraassa maassa, odotin metroa ja yhtäkkiä tuli todella paha koti-ikävä. Aika vähän on tälläkään hetkellä velvollisuuksia, kun elää hitaalla tahdilla.
Bilettäisin, harrastelisin kaikenlaisia juttujani, .. Yksi mitä aloin miettimään: istuisinko av:lla vai en? Luultavasti en.
Muuttaisin merenrantamökkiin vihannesmaan laitaan elämään omavaraistaloudessa.
Asuisin Toscanassa pienen kylän laitamilla pienessä, perinteisessä kivitalossa. Päivät viettäisin uima-altaalla, kylän kujilla, piazzoilla, meren rannalla, kiertelisin maata pienellä fiatillani.
Lähtisin jonnekin luostariin elämään kädestä suuhun- elämää. Ilman (kristin)uskon velvotteita, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin julkisesti mitä mieltä olen tästä koronateatterista enkä noudattaisi enää yhtään mitään siihen liittyvää höpötystä. Voi olla että kohta teen sen joka tapauksessa. Viimeistään sitten, jos työhön aletaan vaatia passia. Sitten ei nimittäin ole enää mitään menetettävää.
Sama juttu. Antaisin samaan konkurssiin tulla mietteitä muutamasta muustakin asiasta.
Mutta sen jälkeen elelisin ihan vapaana. Ilman suunnitelmia. Tekisin mitä huvittaa silloin kun huvittaa.
Asuisin Aasiassa ja tekisin etätöitä. Nykyisillä tuloillani eläisin siellä kuin kuningas. Naiset vaihtuisivat vaikka päivittäin, jos siltä tuntuisi. Parhaimpia voisin pitää haaremissani jonkin aikaa.
Jättäisin tämän kerrostalo h**vetin taakseni ja muuttaisin Lappiin johonkin mökkiin nauttimaan rauhasta. Siellä keskittyisin kirjoittamaan kirjaa ja kävisin tekemässä jotain osapäivätyötä 2-3 x viikossa.
Dokaisin yksin kotona ja kirjoittelisin palstalle, miten löytäisin lapsia ja lemmikkejä haluavan miehen. En koskaan ole viihtynyt villinä ja vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin julkisesti mitä mieltä olen tästä koronateatterista enkä noudattaisi enää yhtään mitään siihen liittyvää höpötystä. Voi olla että kohta teen sen joka tapauksessa. Viimeistään sitten, jos työhön aletaan vaatia passia. Sitten ei nimittäin ole enää mitään menetettävää.
Nautin 540 euron korvausta työttömyydestä. Jos matkustusrajoitukset jossain vaiheessa poistuu lähden etsimään töitä, morsianta ja elämää ulkomailta.
Mulla ei ole muita sitoumuksia kuin työ ja sitäkin enää alle 5 vuotta. No ainakin elän silloin ilman aikatauluja. Menen nukkumaan milloin huvittaa ja nousen ylös milloin huvittaa. Lakkaan katsomasta kelloa.
En menisi enää koskaan lääkäriin ja muuttaisin Suomesta pois.
Tekisin keikkatyötä siellä missä tarjotaan paras palkka ja kaikki kesät asuisin välimeren rannalla.