Miesystävä ekan kerran syömään lauantaina. Mitä laitan?
En ole mikään erikoisen hyvä ruuanlaittaja, joten yritän keksiä jonkun "perusruuan". Auttakaa! Ei tarvitse olla mitään hienoa, kotiruoka kelpaa. Ei lihapullia, lohta, broileria eikä pihviä. Karjalanpaisti olisi tosi hyvä, mutten ehdi tehdä sitä. Vinkatkaa jotain, kaikki käy sillä allergioita ei ole. Mielellään joku uuniruoka, mutta muukin käy. Mulle tulee mieleen vain lasagne!
Kommentit (45)
Lasagne onhyvä, voit tehdäsen etukäteen. Mä tein uudelle miesystävälleni eka kerran lasagnen, ja mies jämähti mun luo adimaan. Nyt on keväällä 24 v täynnä :-)
Pulled pork on aika varma ja helppo tehdä
Suuta, pillua, peräreikää ja juomaksi pillumehua.
Karjalanpaistin tekee nopeasti, uunissa miedolla lämmöllä muutama tunti vaikka edellisenä yönä ja uuniin takaisin puoli tuntia ennen miehen saapumista. Yksinkertainen ja helppo ruoka jota ei voi ryssiä.
Minä tarjosin ensimmäisellä kerralla pastaa ja jauheliha-juustokastiketta ja tuossahan tuo on vielä neljä vuotta myöhemmin :)
Lasagne kyllä varmasti on hyvä ja helppo. Twistiähän saa lisäämällä erilaisia kasviksia, itse tykkään laittaa paprikaa ja kesäkurpitsaa.
Lihamurekkeesta saa myös kivan kun laittaa täytettä; tuorejuustoa, sieniä, sipulia...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:31"]
Lasagne onhyvä, voit tehdäsen etukäteen. Mä tein uudelle miesystävälleni eka kerran lasagnen, ja mies jämähti mun luo adimaan. Nyt on keväällä 24 v täynnä :-)
[/quote]
24v adimista? Se on paljon se, Keskmääräinen adija ei jaksa yleensä enempää kuin 3 viikkoa, ennenkuin adimiskiintiö täyttyy. Toki ammatti-adijat erikseen...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:31"]
[/quote]
24v adimista? Se on paljon se, Keskmääräinen adija ei jaksa yleensä enempää kuin 3 viikkoa, ennenkuin adimiskiintiö täyttyy. Toki ammatti-adijat erikseen...
[/quote]
Voi tirsk tätä av:n voimaa! Jotenkin putosin tähän ihan totaalisesti.
Taidan ottaa varman päälle ja tehdä lasagnen. Se on yksi niistä ruuista, jotka osaan laittaa ja se kelpaa yleensä aina kaikille. Lisäksi voin tehdä sen jo perjantaina valmiiksi. Lauantaina on muitakin menoja, joten hyvä vaan jos ruuan saa etukäteen valmiiksi.
Teen ihan törkeän hyvää karjalanpaistia, mutta säästän sen mahdollista suhteen jatkoa varten :) Ap
Pari laatikkoa kaljaa ja pullo vodkaa takaa hauskan illan. Ruoka ei ole niin merkityksellistä illanvietossa.
Laita etusormesi miehen suuhun ja sano että " ime tätä, muuta ei ole nyt tarjolla. Juomaksi on omaa sylkeäsi."
Älkää nyt pilkatko mua! Tää adiminen on ihan sairaan ihmisen pieni lapsus. Asumaan piti kirjoittaa, mutta s ja d on vierekkäin, samoin i ja u. Hankalaa kun tökin tätä ipadia kuumeessa ja vatsataudissa, ei kuule ole helppoa. Ja se adimaan jäänyt mies hylkäsi mut tänne alakerran sohvalle. Ipadilla ei ole kovin näppärä kirjoittaa, ymmärtäkää nyt sairasta.
Ei kannattais mahataudissa lukea näitä. Tiiän ainaki mitä en enää ikinä syö :D
Minä tein aikoinaan miesystävälle Lindströminpihvejä ja vadelmarahkaa. Myöhemmin paljastui, että mies inhoaa punajuuria ja rahkaa. Nyt oltu naimisissa 20v.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:31"]
[/quote]
[/quote]
Voi tirsk tätä av:n voimaa! Jotenkin putosin tähän ihan totaalisesti.
[/quote Sama :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:21"]
Älkää nyt pilkatko mua! Tää adiminen on ihan sairaan ihmisen pieni lapsus. Asumaan piti kirjoittaa, mutta s ja d on vierekkäin, samoin i ja u. Hankalaa kun tökin tätä ipadia kuumeessa ja vatsataudissa, ei kuule ole helppoa. Ja se adimaan jäänyt mies hylkäsi mut tänne alakerran sohvalle. Ipadilla ei ole kovin näppärä kirjoittaa, ymmärtäkää nyt sairasta.
[/quote]
Tuo on aivan tyypillistä adivan miehen käytöstä, saattaa hylätä sairaan puolison sohvalle tuntikausiksi. Adiminen vaikuttaa miehen empatiakykyyn laskevasti. Kun pahin adimis-vaihe on ohi, hän palaa luoksesi. Jos tilanne äityy todella pahaksi, kotona voi ruveta pitämään Adiclearia omien sairauskohtausten varalle.
12
Kinkkukiusaus, kinkku-aurajuustopasta tai broiler-wokki ja riisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:27"]Minä tein aikoinaan miesystävälle Lindströminpihvejä ja vadelmarahkaa. Myöhemmin paljastui, että mies inhoaa punajuuria ja rahkaa. Nyt oltu naimisissa 20v.
[/quote]
Lingvistin hihvit :-)
Viinaa ja pillua!