Lue keskustelun säännöt.
Ala-arvoisen huono asiakaspalvelu Postilla ja Finnairilla
02.01.2022 |
Järkyttävän huonolaatuiseksi on mennyt Postin ja Finnairin asiakaspalvelut. Asikkaita jonotutetaan tuntitolkulla ja kun vihdoin pääsee jonotuksesta läpi, niin asiakaspalvelu on joustamatonta ja heikkolaatuista. Finnairin lentojen taso ei peräjää kansainvälisessä vertailussa minä vuoksi käytän nykyään Cathayta ja Qataria. No entäpä Posti sitten. Tilasin Saksasta tavaraa ja seurasin lähetystä Saksan postin seurantakoodilla Vantaan logistiikkakeskukseen asti. Sen jälkeen lähetyksestä ei kuullut mitään 3 viikkoon eli lähetyksiä jumittaa Suomen posti. Suomen Posti on kertakaikkisen hidas ja kankea ja osaavat myös hävittää lähetyksiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu, postin asiakaspalvelu on kyllä aika lailla surkeinta mitä on koskaan tullut vastaan.