Mistä söpö kerhoreppu? Ei SkipHop!
Mistä löytäisin tytölle söpön repun päiväkotiin. Joka nettikaupassa on noita SkipHopin eläinreppuja ja en halua sellaista. Ei myöskään MiniKånkenia :)
Kommentit (9)
Meillä on lapsilla käytössä tuon MiniKånkenin lisäksi Haglöfsin Tight-sarjan pienin, XS-koon reppu. Hyvä lapsen kantaa ja sopii jatkossa vaikka aikuisellekin (tosi) pieneksi päivärepuksi. Toki jos etsii muuta kuin tuollaista urheilullista lookia, niin sitten ei tästä vinkistä ole apua...
Itse koin, että nuo Partiokaupan reput on tosi hyvä valinta kerho- ja päiväkotirepuksi. Aiemmin osteltiin niitä lasten kuvallisia reppuja, mutta eivät ne kestä ollenkaan samalla tavalla.
Meidän lapsilla DG:n laukut. Ei ihan joka lapselta löydykään :)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:43"]
Meidän lapsilla DG:n laukut. Ei ihan joka lapselta löydykään :)
[/quote]
Meidän lapsella on karhun virtsarakosta tehty pussukka. Sitä ei todellakaan löydy joka lapselta :)
Ihan jostain tokmannilta / marketista.... söpöys on niin katsojan silmissä.
Nuo pikkureput on kyllä aika pieniä jos vaihtovaatetta aikoo päikkään kuskata. Meidän muksulla oli citymarketista löytynyt koulureppu. Kouluun sitten ostettiin laadukkaampi ja kunhan kolmannella luokalla alkaa olla kirjoja kannettavaksi asti, haetaan urheilukaupasta ergonominen vaihtoehto.
Kumpi sitä reppua nyt loppujen lopuksi käyttää?Sinä vai tyttösi?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:56"]
Kumpi sitä reppua nyt loppujen lopuksi käyttää?Sinä vai tyttösi?
[/quote]
Kyllä se noilla päiväkoti-ikäisillä on se vanhempi joka repun täyttä/tyhjentää ja useinmiten myös kantaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:14"]
Niin siis ensimmäinen lapsi ja aloittaa päiväkodin vajaa kaksivuotiaana, joten mulla ei yhtään kokemusta näistä. Kannattaako siis ostaa vähän isompi reppu, jos ne on vanhemmat, jotka sitä kantaa? Ja onko ne pienet liian pieniä vaihtovaatteille yms...? Ja tarvitaanko sitä reppua siellä päiväkodissa johonkin retkille yms..? Silloinhan lapsen täytyy sitä itse kantaa.
ap
[/quote]
Kutosen vaihtovaatteet eivät mahtuneet minikånkeniin eikä tokmannin halpikseen. Lapsella on kuitenkin mukana koko sisävaatekerta, hanskoja, villasukat, varapipo, välivaatteet... sadevaatteita ei reppuun tungettu. Reppu oli monesti ma-pe tarhassa ja vkl kotiin, harvoin niitä varavaatteita tarvittiin ja autolla kuljettiin joten välivaatteet kulki aamuisin kädessä, kävellen tai bussissa reppua ehkä kannattaa kantaa edestakas joka päivä. Perjantaisin oli lelupäivä... riippuu ihan lelusta miten isoa reppua tarvitsee silloin :)
Pieniä eväsretkiä voi lähimetsiin tulla... silloin pikkureppu on paikallaan. Isompana käyvät luistelemassa, luistimet ja kypärä tarvitsee sen isomman repun.
Siinäpä pohdittavaa...
Niin siis ensimmäinen lapsi ja aloittaa päiväkodin vajaa kaksivuotiaana, joten mulla ei yhtään kokemusta näistä. Kannattaako siis ostaa vähän isompi reppu, jos ne on vanhemmat, jotka sitä kantaa? Ja onko ne pienet liian pieniä vaihtovaatteille yms...? Ja tarvitaanko sitä reppua siellä päiväkodissa johonkin retkille yms..? Silloinhan lapsen täytyy sitä itse kantaa.
ap
Meillä on Haglöfsin Corker lapsella. Hyvä kantaa.