Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kotitesti ollut nega vaikka olisitkin sairastunut koronaan?

Vierailija
02.01.2022 |

Itsellä todella epämääräinen olo, kurkku kipeä, päätä särkee, väsyttää, nenä vuotaa jne. Voihan tämä tietysti olla ihan tavallistakin flunssaa. Kotitesti siis oli nega.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemuksia tästä?

Vierailija
2/13 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenelläni oli kotitesti nega, mutta pari päivää myöhemmin tehty virallinen testi positiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele kotona ja tee uusi testi parin päivän päästä. Huom! Tikku syvemmälle kuin mitä ohjeissa sanotaan.

Vierailija
4/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nega on nega. Tietysti myöhemmin tehty testi voi olla positiivinen, mutta vain jos siinä välillä on tartunta ollut.

Älkää puhuko täällä roskaa!

Vierailija
5/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös oli nega ihan alussa. 2 päivää oireiden alkamisen jälkeen positiivinen.

Vierailija
6/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme negaa tuli. Vika niistä samana päivänä kun kävin virallisessa testissä josta tuli positiivinen, joten niihin ei todellakaan voi luottaa. Mut jos se näyttää positiivista, niin silloin se sitä myös on. 

Vierailija
7/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kotitesti olla nega vaikka oireet viittaavat koronaan. Ei ole tehty testiä oikein.

Vierailija
8/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain negan kotitestissä. Luulen että tein sen aivan liian hennosti. Pääsen viralliseen testiin vasta lauantaina. Perheessä on kaksi todettua tartuntaa ja itselläni pieniä oireita, niin pidän todennäköisyytenä 70% että on korona.

Vierailija
9/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koronat voi saada vaikka viidesti,Deltan omikronin,ite koronan..kukaan ei kerro mitä tapahtuu ton jälkeen, keuhkot huononee?!...mitä?!

Vierailija
10/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näytti perheessä vain yhdellä postiviista, vaikka labratesteissä todettiin kaikilla korona.

Vierailija
11/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain negan kotitestissä. Luulen että tein sen aivan liian hennosti. Pääsen viralliseen testiin vasta lauantaina. Perheessä on kaksi todettua tartuntaa ja itselläni pieniä oireita, niin pidän todennäköisyytenä 70% että on korona.

Oletko kokeillut toistaa testin syvemmältä sieraimesta tai suun kautta nielusta?

Itse olen kuullut useammasta tapauksesta, jossa kotitesti on ollut negatiivinen ja PCR-testi positiivinen. Yhdessä näistä negatiivinen kotitesti tehtiin seuraavana päivänä positiivisesta PCR-testistä! Myös oireinen siskoni oli tehnyt pari negatiivista testiä ennen kuin sai positiivisen PCR-testituloksen. Kuulin myös oireilevista nelihenkisestä perheestä, josta kaikki perheenjäsenet saivat positiivisen tuloksen PCR-testistä vaikka olivat tehneet negatiiviset antigeenitestit kotona.

Näiden tapausten perusteella en itse uskaltaisi luottaa negatiiviseen kotitestitulokseen.

Vierailija
12/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni luotto noihin, kun lähipiirissä oli koronaa ja kotitestit järjestäin negoja. Sitä sen sijaan olen kuullut, että väärää positiivista ei anna.

Vierailija
13/13 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona näkyy kotitesteissä parhaiten noin 3 vuorokautta oireitten alkamisen jälkeen. Testi tehtävä ohjeitten mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi