Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko kokenut ns. yliluonnollisia asioita koskaan?
21.04.2015 |
Millainen kokemus se oli?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen. Saattavat olla ihan neutraaleja tai hieman ahdistavia. Lähinnä näen asioita, joskus kuulen. Ahdistus johtuu yleensä omasta väsyneestä mielentilasta kun ei pysty "suojautumaan". Pari todella pelottavaakin kertaa on ollut mukana.