Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mielenhäiriö tämä on? Epävakaa vai epäluuloinen persoonallisuus?

Vierailija
02.01.2022 |

11-vuotiaasta lähtien minulla on ollut ajatuksia siitä, että vanhempani aikovat / haluaisivat tappaa minut.

Viime aikoina (kesästä lähtien) minulla on ollut ajatuksia, että vapaamuurarit ja Illuminati hallitsevat maailmaa ja haluavat tappaa meidät tavalliset ihmiset. Uskon myös, että se merkitsee jotain erityistä, että minulla ja Illuminati-jäsenellä on sama syntymäpäivä ja että vapaamuurariin yms. liittyvä Helsingin yliopiston symboli ja ajatukseni siellä opiskelusta joskus tulevaisuudessa liittyisivät samalla tavalla kuin minusta olisi tarkoitus tulla Illuminatin jäsen.

Muut ajatukseni ovat, että saan syanidi-/myrkkykaasu-/häkämyrkytyksen ja kerran jopa, että vanhempani tappavat minut tarkoituksella häkämyrkytykseen. Ahdistus tästä on usein kasvanut niin suureksi, etten ole saanut nukuttua tai olla kotona. Ymmärrän kuitenkin, että muut eivät koe asioita samalla tavalla tai usko niiden olevan totta.

Pelkään myös, että McDonald’sin työntekijät myrkyttivät ruokani ja että vanhempani huumasivat ruokaani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta epävakaalta. Epäiluuloiselta tai joltain skitsofrenian kirjon häiriöltä.

Vierailija
2/2 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas samaa keskustelua kuin monesti aiemmin. Aina on kerrottu, että psykoottiselta tai skitsofreeniselta kuulostaa. Sitten Ap on yrittänyt sanoa, että tunnistaa, etteivät ajatukset ole totta.

Ihmeellistä, että joku yrittäisi kerta toisensa jälkeen muuttaa diagnoosiaan.

Jos päässä viiraa, se ei tarkoita, että ruokaa on myrkytetty, kun ajattelussa on muutenkin outouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla