AV-palstan kirppis 2022
Mitäs pistetään myyntiin?
Minä aloitan laittamalla myyntiin vessapaperia, käytetty vain puoli rullaa. Reunoilla hiukan kosteusvaurioita. Hintapyyntö vain 4 euroa, vain nouto.
Kommentit (220)
Vesisänky, patjassa reikä mutta korjaussarja toki kaupanpäälle. Tarjoa! Huom! Ei mitään alihintaisia tarjouksia, vaan ihan kunnon hyvää hintatarjousta odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan naurata lainkaan.
t. Hengenpitimikseen omia tavaroitaan myyvä :/
halaus* nappaa täältä näitä annetaan juttuja. <3
Vierailija kirjoitti:
Vanha (17v) väljistynyt tyttöystävä. 5€ tai nuorempi vaihdossa.
Mikä se on kun ei voi asioista puhua suoraan IRL?!!! Vaan pitää tällain täällä tuollain tuoda asiat esillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 ylikukkinutta hyasinttia, muistaakseni vaal.pun. toisessa uusi nuppu
Yhteensä 3€Lähetätkö?
Vain nouto. Pellosta. Meillä ei ole enää 100km säteellä toimivia lähetyspalveluja.
Toki tavarataksilla voin toimittaa 143€/km.
Laitetaanko tulemaan?
No höh. Mikset laittanut ilmoitukseesi että vain nouto!
Annetaan perseenhajuinen sohva. Vain nouto.
Suklaalevyistä jääneet foliopaperit, yhteensä kuusi foliopaperipalaa. Osassa vielä suklaarouheita ja pieniä suklaapalasia jäljellä. Aivan tajuttoman hyvää suklaata, slurpsista ja nams. Kahvipaketista ilahdun.
Vierailija kirjoitti:
Foliorasioita ja pahvisia kansia. Kansissa painetut kivat joulunpunaiset kuvat ja tekstit "Lanttulaatikko", "Perunalaatikko" ja "Porkkanalaatikko". Voit pestä rasiat ja kannet ja tehdä niihin ensi jouluna omat laatikot. Hinta yht. 12€ + postik. Erikseen 3€/kpl.
Voitko varata nämä? Jos ensi jouluksi tormentautuisin tekemään itse laatikot. Oliko myös jauhenlihamakaronilaatikon kansi? Tämä kuuluu ehdottomasti joulupöytäämme
Vierailija kirjoitti:
Annetaan perseenhajuinen sohva. Vain nouto.
Onko missä? Onko ihan keltainen ja ruskeita raitoja, laikkuja tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 3€Lähetätkö?
Vain nouto. Pellosta. Meillä ei ole enää 100km säteellä toimivia lähetyspalveluja.
Toki tavarataksilla voin toimittaa 143€/km.
Laitetaanko tulemaan?No höh. Mikset laittanut ilmoitukseesi että vain nouto!
Voi voi ei voi olla totta. Kun oon ihan uusi kirppistelijä ja kattoin noist toisist mallia. Kun ei niiskä kaikis ollu...
17 v ja väljistynyt. En oikeen usko, oli täällä ilmoituksissa aiemmin.
Käsityölankoja. Osaan ohjeet mukaan.
Elikä:
-hirvikuvioinen miesten villapaita koko XXL
-vesiteemainen naisten villapaita koko L
-nallepipo lasten malli koko 52
-ryijy seinälle (iso)
-kanavatyö (iso)
-villasukat kirjontaneuletekniikalla koko 39
-villasukat palmikkoneuletekniikalla koko 38
Koko setti maksanut uutena paljon ja nyt sitte luovun tästä harrastuksesta koska olen aina vihannut neuletöitä. Pitihän sitä kokeilla tulisiko musta neuloja, ei tullu.
Langat ja neuleiden alut vaihdetaan purjeveneeseen ja veneen perämoottoriin sekä pelastusliiveihin.
Ton 17 v:n saisi vitosella. Saisi halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Foliorasioita ja pahvisia kansia. Kansissa painetut kivat joulunpunaiset kuvat ja tekstit "Lanttulaatikko", "Perunalaatikko" ja "Porkkanalaatikko". Voit pestä rasiat ja kannet ja tehdä niihin ensi jouluna omat laatikot. Hinta yht. 12€ + postik. Erikseen 3€/kpl.
Ihanalta kuulostaa ja noin edullisesti! Olisko bataattilaatikkovuoka ja kansi myös? :D
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/pihailu-120cm-neidonhiuspuu-sil…
Minulla olisi tällainen. 20 €. Täysin koskematon, alkuperäisessä pakkauksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta kuulostaa ja noin edullisesti! Olisko bataattilaatikkovuoka ja kansi myös? :D
Arvasinhan, että tähän tarttuu muitakin. Olin kuitenkin varaajana EKA, Ketä samalla kysyi jauhenlihamakaronilaatikon kantta!!!
Myyn erittäin ainutlaatuisia tamponinnarukoruja, jouluaiheiset alehintaan. Vain noutaen.
Kysy tarjous, paljousale
Hauskin ketju aikoihin, kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Käsityölankoja. Osaan ohjeet mukaan.
Elikä:
-hirvikuvioinen miesten villapaita koko XXL
-vesiteemainen naisten villapaita koko L
-nallepipo lasten malli koko 52
-ryijy seinälle (iso)
-kanavatyö (iso)
-villasukat kirjontaneuletekniikalla koko 39
-villasukat palmikkoneuletekniikalla koko 38
Koko setti maksanut uutena paljon ja nyt sitte luovun tästä harrastuksesta koska olen aina vihannut neuletöitä. Pitihän sitä kokeilla tulisiko musta neuloja, ei tullu.
Langat ja neuleiden alut vaihdetaan purjeveneeseen ja veneen perämoottoriin sekä pelastusliiveihin.
Tervemenoa sulle vesille ja onnea uuden vesiharrastuksen parissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 3€
Tää on niin söpö. <3 Uusi nuppu ;)
Käytettyjä pattereuta, nyt paljousalennuksessa 20 kpl 20€, eli vain euron kappale! Ostajalle jää teippien irrottelu pattereiden päistä.