Jos haluaisi yhteyden ufoihin, niin missä olisi paras paikka seisoskella että joutuisi sieppailluksi?
Ja voiko sitten esittää pyynnön kun palautellaan takaisin ettei se tapahtuisi Vantaan puolelle eikä Espooseen ainakaan. Bussilippu käy vain Helsingissä. Ja Espoota en tunne laisinkaan. Sitten se on ihan sama vaikka Milanoon jos palautellaan Espooseen, kun en tunne paikkoja. Vaikea löytää kotiin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Pudasjärvellä on historiaa tällä saralla!
Joo, mulla kanssa kävi niin että tyttöystävä kaapattiin uhvoon perjantai-iltana paikallisen pihalta ja se tuli kotiin vasta monta tuntia myöhemmin tukka sekaisin, rintsikat hukassa ja kaikki reiät ihan löysäksi sondattuina.
Yks Arska kyllä väitti että se olis ollut '74 Volvo 142 mut sen jutut nyt ei koskaan ole kovin uskottavia ollut. Uhvo se oli kun tyttöystävä näin kerran sano.
Ai, niin osaatteko sanoa mitä vois olla kun kustessa kirvelee? Kaverin puolesta kysyn.
Kyllä ne siepatut varmaan palautetaan jonnekin muualle kuin lähtöpaikalle.
Mun kaupungissa nämä väärin palautetut tunnistaa siitä, että horjuvat ja ökeltävät jotain käsittämätöntä suustaan yöaikaan ja eivät tiedä missä asuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multialla Väätäiskylällä kaksi miestä joutui ufojen sieppaamaksi 1960-luvulla, eri kertoina tosin. Kertovat tarinaansa edelleen. Molemmissa tapauksissa ufot tulivat ukkosella, taitavat tykätä sellaisesta säästä. Ei siis taida nyt talvella onnistua.
T. Naapuri, joka joutui kuuntelemaan herrojen ufojuttuja tuntikausia
Sä oot varmaan kauhean vanha?
Syntynyt 1974, eli olen aika vanha joo. Lapsuudestani asti olen joutunut kuuntelemaan herroja, onneksi asuvat nykyään keskustassa, eivät enää täällä, joten saa olla rauhassa.
Pudasjärvellä on historiaa tällä saralla!