Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa pahoitat mielesi ja pöyristyt per päivä ?

Vierailija
21.04.2015 |

Itse noin 50kertaa per päivä, lisäksi nakkelen niskojani ja tuhisen monta kymmentä kertaa päivässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyöristyn aina jonkin verran per päivä, kun syön aina vähän enemmän kuin mitä kulutan enkä liiku paljoa. Vähemmästäkin sitä mielensä pahoittaa. Sä sen sijaan tunnut saavan aika paljonkin liikuntaa ainakin niskajumpan muodossa? :)

Vierailija
2/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-25 krt/pv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen mä tunnen sut. 

Vierailija
4/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:11"]

Itse noin 50kertaa per päivä, lisäksi nakkelen niskojani ja tuhisen monta kymmentä kertaa päivässä.

[/quote]

Ja ikä oli? 

On kaksi vaihtoehtoa. Joko jatkat samaan malliin - eli tuohdut siitä, että maailma ja ihmiset eivät ole sellaisia kuin sinä haluat - tai muutut. Kumpi on helpompaa muuttaa: yksi ihminen vai koko maailma? 

Tietenkin voit oikeuttaa tuhahtelusi ja elää vaikka loppuikäsi niin, mutta se ei ole kovin kehittävä elämänasenne. 

Vierailija
5/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 06:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:11"]

[/quote]

Ja ikä oli? 

On kaksi vaihtoehtoa. Joko jatkat samaan malliin - eli tuohdut siitä, että maailma ja ihmiset eivät ole sellaisia kuin sinä haluat - tai muutut. Kumpi on helpompaa muuttaa: yksi ihminen vai koko maailma? 

Tietenkin voit oikeuttaa tuhahtelusi ja elää vaikka loppuikäsi niin, mutta se ei ole kovin kehittävä elämänasenne. 

[/quote]:)
ap

Vierailija
6/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikuisena sitä ei juuri tuhahtele eikä pyörittele silmiään yhtenään, ei edes pöyristy. Tähän ikään jos ei ole jo ehtinyt kaikkea nähdä niin ainakin niin paljon, että ei enää pöyristy sitten kun näkee.

Mieleni pahoitan kyllä aika usein, tänäänkin jo ainakin kerran. Oliskohan aika vaihtaa miestä, tai ainakin päästä tuosta mörököllistä eroon.

Vierailija
7/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan aloittajalla on ikää? Onneksi en ole hänen kanssaan samassa luokassa, enkä varmaan ehdi olla samassa työpaikassakaan.

Vierailija
8/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap:n ikää, mutta mä tunnen vastaavan henkilön, jolla ikää on 40 vuotta. AUTS

Vierailija
9/9 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun nään toisen ihmisen. Kaikki muut ovat väärässä ja minä olen oikeassa.