Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 2 kk bmi 30.5 --> bmi 27.4, onko ok?

Vierailija
02.01.2022 |

Olen 2 kk aikana laihduttanut bmi 30.5. --> bmi 27.4. Onko ok? Tavoitteena on laihtua vielä normaalipainon puolelle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa! Ja jatka vielä. Toivottavasti et Aajattele laihduttavasi, vaan opettelet uudet elämäntavat.

Vierailija
2/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tsempattu ja vielä joulun aikaan! Minullakin on BMI 30,5 ja laskettua pitäisi saada! Olen treenannut hyvin syyskuusta asti, mutta paino on laskenut vain kilon.

Olisi ihanaa kun saisi hiihdellä niin lähtisi varmaan kilot. Ollaan lumisemmissa maisemissa lomalla ja eilen hiihtelin kolme tuntia ja 30km. Tänään ladulle taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaa! Ja jatka vielä. Toivottavasti et Aajattele laihduttavasi, vaan opettelet uudet elämäntavat.

Minulle kertyi lyhyessä ajassa sairauden/lääkityksen takia 20 kiloa. Nyt siis karistan noita kiloja. Aiemmin olin normaalipainoinen ja ruokavalio oli ok. Nyt toivon pääseväni eroon noista ylimääräisistä kiloista. :)

Ap

Vierailija
4/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Jatka vielä!

Vierailija
5/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin laihdutettu, nyt haet herkkuja päivittäin ja lihot takaisin nuo laihtumasi kilot.

Vierailija
6/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tsempattu ja vielä joulun aikaan! Minullakin on BMI 30,5 ja laskettua pitäisi saada! Olen treenannut hyvin syyskuusta asti, mutta paino on laskenut vain kilon.

Olisi ihanaa kun saisi hiihdellä niin lähtisi varmaan kilot. Ollaan lumisemmissa maisemissa lomalla ja eilen hiihtelin kolme tuntia ja 30km. Tänään ladulle taas!

Hiihtäminen on ihan hyväksi, mutta kilot lähtee syömällä.

Vierailija
7/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. :) En itse huomaa peilistä laihtumista kovin hyvin, mutta olo on virkeämpi ja jaksan paremmin.

Ap

Vierailija
8/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa hyvältä tahdilta, ei ole liian nopea tahti. etköhän ole tavoitepainossasi hyvissä ajoin ennen kesää!

Vierailija
9/9 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehty! Jatka samaan malliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan