Olen laihduttanut 2 kk bmi 30.5 --> bmi 27.4, onko ok?
Olen 2 kk aikana laihduttanut bmi 30.5. --> bmi 27.4. Onko ok? Tavoitteena on laihtua vielä normaalipainon puolelle.
Kommentit (9)
Hyvin tsempattu ja vielä joulun aikaan! Minullakin on BMI 30,5 ja laskettua pitäisi saada! Olen treenannut hyvin syyskuusta asti, mutta paino on laskenut vain kilon.
Olisi ihanaa kun saisi hiihdellä niin lähtisi varmaan kilot. Ollaan lumisemmissa maisemissa lomalla ja eilen hiihtelin kolme tuntia ja 30km. Tänään ladulle taas!
Vierailija kirjoitti:
Upeaa! Ja jatka vielä. Toivottavasti et Aajattele laihduttavasi, vaan opettelet uudet elämäntavat.
Minulle kertyi lyhyessä ajassa sairauden/lääkityksen takia 20 kiloa. Nyt siis karistan noita kiloja. Aiemmin olin normaalipainoinen ja ruokavalio oli ok. Nyt toivon pääseväni eroon noista ylimääräisistä kiloista. :)
Ap
Väärin laihdutettu, nyt haet herkkuja päivittäin ja lihot takaisin nuo laihtumasi kilot.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tsempattu ja vielä joulun aikaan! Minullakin on BMI 30,5 ja laskettua pitäisi saada! Olen treenannut hyvin syyskuusta asti, mutta paino on laskenut vain kilon.
Olisi ihanaa kun saisi hiihdellä niin lähtisi varmaan kilot. Ollaan lumisemmissa maisemissa lomalla ja eilen hiihtelin kolme tuntia ja 30km. Tänään ladulle taas!
Hiihtäminen on ihan hyväksi, mutta kilot lähtee syömällä.
Kiitos kannustuksesta. :) En itse huomaa peilistä laihtumista kovin hyvin, mutta olo on virkeämpi ja jaksan paremmin.
Ap
kuulostaa hyvältä tahdilta, ei ole liian nopea tahti. etköhän ole tavoitepainossasi hyvissä ajoin ennen kesää!
Hienosti tehty! Jatka samaan malliin!
Upeaa! Ja jatka vielä. Toivottavasti et Aajattele laihduttavasi, vaan opettelet uudet elämäntavat.