Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 18.8.06***

18.09.2006 |

Heips!!

Eipä näkynyt vielä uutta avausta tälle viikolle, joten minäpä aloitan!

Viikko sujui mallikkaasti, mutta mua turvottaa ihan vietävästi ja vaakakin näytti 78,5kg eli kilo tuli plussaa 2 viikon takaiseen..voi plääh!

Toivottavasti teillä muilla meni huimasti paremmin!!

Tsemppiä!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei kyllä paljoa hotsittaisi.. Siis painoni on jälleen sama tympeä 80kg. Kyllä ketuttaa armottomasti nämä kesäkilot! Tuntuu niin kaukaiselta se aika jolloin painoni alkoi numerolla 7...

...ehkä vielä joskus... Yritän olla tosi tiukkana ja pitää sitä ruokapäiväkirjaa ja liikkua... Nyt ei vaan meinaa laihdutus iskeä!

Vierailija
2/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin viikon työmatkalla, Brasiliassa ja tuliaisena liki + 2kg. Hip hei. Tästä jatketaan.

Paino siis tänään 79.9 kg

Minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa vähän kuulumisiani. Paino on nyt 69.5kg eli suruun ja stressiin on tullut syötyä. Veljeni onnesta voi vähän paremmin ja sairauden kannaltakin näyttää valoisammalta. Hänellä hyvä kunto on auttanut kestämään rankat hoidot ja se onkin saanut mutkin nyt ajattelemaan kuntoani ja terveyttäni. Eli liitynpä taas aktiivisesti joukkoon mukaan ja yritän taistella nuo ylimääräiset kilot pois.

Vierailija
4/7 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin körömöllin nimen tuossa aloituksessa ja ollaan ennenkin pudoteltu painoa samassa ryhmässä;) Toinen pino, jossa aloittelin taas tätä pudotusuraani, lopahti kesken, joten yritän kiilata tähän pinoon.

Mulla on kolme lasta ja painoa sen mukaan. Keväästä alkaen olen sitä pudotellut vaihtelevalla menestyksellä. Aloituspainona pidän 95,6 kiloa ja pisteillä (ja sisulla) yritän kiloja hallita...

Mutta viikon saldo:

alku 95,6 kg

vko 38 92,4 kg

viikkopudotus -0,8 kg

kokonaispudotus -3,2 kg

tavoite kaukana......................................

*Kitta75*

Vierailija
5/7 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viikko takana ja meneilläänkin...Viime viikolla pudotus -600g

Salilla olen käynyt joka toinen päivä. Tulokset näkyy jo...vatsa on litistynyt ja olo on ryhdikkäämpi.

Olen ollut tiukasti pisteillä ja jopa alittanut. Ilmeisesti ei kannata, koska elimistö tahtoo pitää rasvasta kiinni kynsin hampain.

Palataan!

T: Katti26

Vierailija
6/7 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kuntorempassa, lähes viikon vaan URHEILEMASSA :)

Paino oli maanantaina (eli oikeammin jo lauantaina, lähtöpäivänä) 89,6kg joten alaspäin mennään edelleen :) ja viimein alle sen pirullisen 90 kilon!! Edellisviikon tulos taisi olla tasan 90 tai jotain... en enää edes muista, tässä on tapahtunut niiiin paljon :)

Ensi punnitukseen aikaa enää pari päivää, tiristetään naiset, tiristetään! Ja uudet tervetuloa mukaan, sorry kun en nyt muista " nimeäsi" kun kiireessä vaan täällä visiteeraan... Tullaan tutuksi matkalla hoikkuuteen!

Emo

7/7 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhtenäkään päivänä en oo pisteitä merkinnyt ja on tullut syötyä milloin mitäkin..ihan varmasti joka päivä on pisteet menneet yli :o(!!

Alkuviikosta en ees liikkunut yhtään, mutta eilen oltiin 2 lapsen kanssa Satujumpassa tunti, mutta eihän se nyt kovasti rankkaa ollut..silti tyhjää parempi ja tänään kävelin hakemaan esikoista koulusta, joilloin kilsoja kertyi n.6km ja äsken tulin juuri pihalta ajamasta nurmikkoa, siinäkin touhussa meni liki tunti eli tänään on tullut liikuttua ihan mukavasti, mutta niin on tullut myös syötyä ihan liikaa, joten maanantaina vaaka näyttää varmasti ihan hirmulukuja :o(!!

SININEN31:Kyllä se siitä sitten taas sinne 7lukuihinkin laskee..usko pois :o)!Tsemppiä kovasti!!

MINLEE:Et oo kuule ainoa, kellä vaaka näyttää hirmulukemia, mutta ei muuta kun sisulla eteenpäin vaan..mulla se sisu on vaan niin hakusessa nyt, ettei mitään määrää..sulla varmasti paremmin,Tsemppiä siihen!

HT.78:Mukava kuulla, että veljesi voi paremmin ja tulevaisuus näyttää valoisammalta kuin hetki sitten!!Kovasti tsemppiä sinulle :o)!!

KATTI26:Hienoa,että sulla sujuu hyvin..pianhan sä paukkaat mun ohi, kun mulla nyt niin hakusessa tää homma taasen!!Tsemppiä!!

EMONAMOHA:Onnea 90 alituksesta ja kuulostipa vaan mukavalta sun kuntoremppa :o)!!Tsemppiä!!

Kaikille oikein muksaa viikonloppua ja tsemppiä!!

köris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme