Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

##### puhelinmyyjät Maria

Vierailija
20.04.2015 |

oon katsellut sarjaa ja koko ajan on tullut Mariasta mieleen Cry Babyn Mona. Ja ai kauhee katsoin tänään että minkäs näköinen nainen siinä elokuvassa onkaan. Ei pitäis arvostella ollenkaan, mutta onneks ei pokkana ihan niin erikoinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kyl mulle tulee mieleen ihan Tuksu ite. Ihan kaameee possu. Onkse edu sokee tai jotain?

Vierailija
2/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on jopa kauheempi. Ja se miksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa oikeastaan koko sakki siinä sarjassa. Ainoa poikkeus on Niina, johon oon ihan rakastunut. ;)

Vierailija
4/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenkin kierolla tavalla tykästyny näihin CDSM:n tyyppeihin <3 tulee varmasn ikävä, kun sarja loppuu :D

Vierailija
5/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään seurataan vain Malagan tomistoa? Voisi semisti kiinnostaa, että miten se Henkka nyttemmin pärjää. Miksua pidin aluksi vaan hyvällä tavalla outona, kunnes tajusin, että jätkähän on suorastaan pelottava! Tuo itseoppinut pikkupomo voi tehdä ja simputtaa porukkaa ihan miten lystää ja jengi tottelee "koulutuksen" nimissä.

Vierailija
6/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-tyyppejä tässä sarjassa: Niina, Jassu (tms?), Edu ja Miksun isä Oleg. Muut taas .......

Vierailija
7/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos mulkun imuja tarpeeksi?

Vierailija
8/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää miten se Edu voi olla sen Marian kanssa! Fiksun oloinen mies minusta muuten, mutta liekö sitten kuitenkaan...

Vierailija
9/11 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere-parka yrittää aivan liian kauniita naisia, eihän pojalla ole mitään mahkuja, tytöt ovat aivan eri tasoa.

Vierailija
10/11 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee ikävä näitä tyyppejä kun sarja loppuu! Iltojen piristykseksi oon kattonut maratonina kun poikaystävä jätti.

Vierailija
11/11 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mä en kestä mariaa. Järkyttävää katottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän