Onko muiden miehillä teini-ikä?
Olen niin väsynyt. Olemme 38-vuotiaita ja 2 lasta. Ovat jo 9 ja 11v mutta huolehdittavaa riittää. Koulu, harrastukset ym. Kaiken hoidan minä. Huolehdin lapsille kaikki tarvittavat. Hoidan omakotitalomme pienet remonttitarpeet (aika uusi talo ettei onneksi usein). Mies käy töissä (tekee pitkää päivää mutta on vapaapäiviäkin). Mistään muusta ei huolehdi! Katsoo tv:tä ja pelaa puhelimella.
Haluaisin että minulla olisi mies eikä tuollainen 20v pojankloppi.
Onko kohtalotovereita? Pärjäisin varmaan paremmin yksin.
Kommentit (3)
^sitä pelkäänkin. Tekee kyllä asioita kun pyydän. Mutta pyytämättä ei tapahdu yhtään mitään. En voi jättää itse tekemättä asioita koska siitä kärsii lapset ja koti (epäsiisteys, remontit).
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:32"]^sitä pelkäänkin. Tekee kyllä asioita kun pyydän. Mutta pyytämättä ei tapahdu yhtään mitään. En voi jättää itse tekemättä asioita koska siitä kärsii lapset ja koti (epäsiisteys, remontit).
Ap
[/quote]
Kuulostaa että olet liian kontrolloiva. Mitä pieni epäjärjestys tai remontin viivästyminen uudessa talossa haittaa?
Vaihda reippaampaan yksilöön. Jos tuossa iässä on teini-ikä, se ei parane koskaan.