Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko syövästä parantua ilman perinteistä hoitoa?

Vierailija
20.04.2015 |

Tunteeko joku jonkun, joka on parantunut jollain ns. vaihtoehtohoidolla? Entä tunteeko joku jonkun, joka on vaihtoehtohoitoon turvautunut ja syöpä onkin voittanut?

Tietenkin kiinnostaa myös, mikä ja kuinka paha syöpä oli kyseessä ja millä sitä hoidettiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne

Vierailija
2/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ilman lääketiedettä parantuneita. Tiedän myös ihmisiä, joilla eturauhassyöpä, mutta ehtivät kuolla vanhuuteen ennen syöpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Ystävä kieltäytyi rintasyövän jatkohoidoista leikkauksen jälkeen. Sittenpä löydettiin etäpesäkkeitä ja molemmat rinnat poistettiin. Sen jälkeen sitten suostui solumyrkkyihin yms

Vierailija
4/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
5/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteeseen perustuvassa hoidossa ri ole mitään perinteistä. Perinteisiä ovat nämä yrttilääkinnät ja muut huuhaat.

Vierailija
6/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumori voi joskus koteloitua

Vierailija
7/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä voi parantua itsekseen, mutta en laskisi sen varaan. Huuhaa-hoitoihin en usko.

Vierailija
8/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä kertoi joskus tädistään, joka syöpä diagnoosin jälkeen alkoi syömään vain itse kasvatettua ja kalastettua ruokaa. Syöpä parani. En tiedä onko koko totuus.

Vierailija
9/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:45"]Mun ystävä kertoi joskus tädistään, joka syöpä diagnoosin jälkeen alkoi syömään vain itse kasvatettua ja kalastettua ruokaa. Syöpä parani. En tiedä onko koko totuus.
[/quote]
Minä uskon, että se on mahdollista ainakin jos syöpä ei ole kovin paha.

Vierailija
10/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, Jani. Ei voi, vaikka kuinka haluaisit.

Vierailija
11/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävällä ravinnolla voi, itse kokeilisin jos sairastuisin syöpään.

Vierailija
12/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:21"]Elävällä ravinnolla voi, itse kokeilisin jos sairastuisin syöpään.
[/quote]

Eli raakaruoalla?

Vierailija
13/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:40"]

Tuumori voi joskus koteloitua

[/quote]

Tuumori voi, mutta syöpä ei. Syövän määritelmähän on se, että se metastasoi. Tästä ei käytännössä ole kuin yksi poikkeus, tyvisolusyöpä iholla. Sekään ei kyllä koteloidu. Osa syövistä leviää ja kasvaa niin hitaasti, että usein potilas ehtii kuolla vanhuuteen, paras esimerkki tästä on eturauhassyöpä joka on aggressiivinen vain osalla potilaista. Herkillä kuvantamismenetelmillä saattaa joskus löytyä vahingossa sivulöydöksenä jotakin pieniä syöpä(?)kasvaimia jotka ovat ehtineet hävitä itsekseen ennen jatkotutkimuksia sen asian tiimoilta.

Meillä kaikilla on jokaisena vuorokauden hetkenä syöpäsoluja elimistössämme, mutta immuunipuolustus ja solujen omat solukuolemamekanismit tekevät niistä käytännössä aina selvää. Syöpäkasvain on ikävä sattuma ja poikkeus. Mitä vanhemmaksi eletään, sitä useammin näitä tilastollisesti ehtii tapahtua.

Todetusta syövästä tuskin paranee kukaan ilman hoitoa. ja ainut toimiva hoito on tällä hetkellä se "perinteinen". Pakkohan sitä ei ole ottaa vastaan, joten sen suhteen voi jokainen nukkua yönsä rauhassa.

Vierailija
14/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin alkuvaiheessa oleva syöpä (syövän esiaste) kai voi. Joku lääkäri oli joskus sanonut, että ihmisillä olisi keskimäärin 6 syöpää elämänsä aikana, mutta keho pystyy puolustautumaan usein niitä vastaan

Vierailija
15/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, joka parantui etäispesäkkeitä lähettäneestä syövästä, kun tyttärensä kavereidensa kanssa Raamattupiirissä rukoili hänen puolestaan. Lääkärit voivat vain todeta, että syövästä ei enää ollut jälkeäkään. 

lääkäri

Vierailija
16/16 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:25"]

Tiedän naisen, joka parantui etäispesäkkeitä lähettäneestä syövästä, kun tyttärensä kavereidensa kanssa Raamattupiirissä rukoili hänen puolestaan. Lääkärit voivat vain todeta, että syövästä ei enää ollut jälkeäkään. 

lääkäri

[/quote]

Mitä, onko Pirkko J. päästetty vapaalle jalalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi