Teini-ikäinen tyttäreni itkee hysteerisesti nettisivun takia.
Tulin noin puoli tuntia sitten töistä ja kuulin kuinka tänä vuonna 14 vuotta täyttävä tyttöni itki ja heitteli tavaroitaan huoneessaan. Säikähdin tietenkin ja juoksin kysymään syytä hänen pahaan oloonsa, vastaukseksi sain liudan kirosanoja sekä poistumiskehotuksen jälkeen tiedon siitä, kuinka hänelle tärkeä nettisivu goSupermodel mahdollisesti lopetetaan.
Kyseessä on kuitenkin vain nettisivu ja tyttäreni on sekaisin kuin silloin kun leikkasin hänen hiuksensa väärin.
Auttakaa, miten rauhoittelen häntä?
Kommentit (93)
Tervetuloa demiin. Siellä aina hauskaa ja huutonaurua aiheuttavia keskusteluja (Y)
No eikö se nettisivuyhteisö voi keskustella mihin vastaavalle sivustolle siiryvät koko porukka jos se kyseinen lopetetaan.
Lopetetaanko se oikeasti :o Sinnekkin olen monet syntymäpäivärahat tuhlannut, jäsenyyteen ja sen tuomiin etuihin. Ennen siellä oli paikalla lähes 3000 henkilöä päivittäin, nykyään se 300 henkilöä. T: 6 vuotta gosuttanut 15v tyttö.
Kuukauden päästä on löytynyt jo jokin uusi juttu, ei teinit jämähdä itkemään jonkin sivuston perään. Muutokset nyt aiheuttavat vain draamaa. Hemmottele vaikka suklaalla tänään ja älä turhaan ääneen ihmettele tytön reaktiota, sano vaan ymmärtäväsi että häntä harmittaa tosi paljon..
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:41"]
Kuukauden päästä on löytynyt jo jokin uusi juttu, ei teinit jämähdä itkemään jonkin sivuston perään. Muutokset nyt aiheuttavat vain draamaa. Hemmottele vaikka suklaalla tänään ja älä turhaan ääneen ihmettele tytön reaktiota, sano vaan ymmärtäväsi että häntä harmittaa tosi paljon..
[/quote]
Suklaata siitähyvästä että tyttö on kuin uhmaikäinen? Ei ainakaan meillä toimita näin! - äiti 33v
Pidättekö te ihan tosissanne hysteeristä itkukohtausta sopivana minkäänikäiselle? Entä mikä on sille sopiva tilanne?
Minä en ole nähnyt sellaisia kuin alle kouluikäisille. Enkä silloinkaan varsinaisesti hysteerisiä, vaikka 3-vuotias saattoi huutoitkeä useamman tunnin.
Kyllä mäkin itkin katkerasti kun Geri lähti spaissareista. Olin 13. :)
Kunhan vain et mene tytön tunteita vähättelemään. Se nimittäin pysyy muistissa vaikka itse itkun aihe haalistuisikin mitättömäksi. Oli aihe miten naurettava tahansa niin tyttäresi on kuitenkin oikeasti surullinen asiasta.
-N34 jolle äiti aikoinaan nauroi päin naamaa tv-sarjaitkun vuoksi ja sitten virnuillen kertoi kavereilleen kun seuraavana päivänä tulivat kahville
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:45"]
Tulin noin puoli tuntia sitten töistä ja kuulin kuinka tänä vuonna 14 vuotta täyttävä tyttöni itki ja heitteli tavaroitaan huoneessaan. Säikähdin tietenkin ja juoksin kysymään syytä hänen pahaan oloonsa, vastaukseksi sain liudan kirosanoja sekä poistumiskehotuksen jälkeen tiedon siitä, kuinka hänelle tärkeä nettisivu goSupermodel mahdollisesti lopetetaan.
Kyseessä on kuitenkin vain nettisivu ja tyttäreni on sekaisin kuin silloin kun leikkasin hänen hiuksensa väärin.
Auttakaa, miten rauhoittelen häntä?
[/quote] ei mun poika oo itkenyt noin tyhmän asian takia, no pojat on poikia
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:52"]Ootteko muuten huomanneet että provoissa on aina joku teinitytär?
[/quote]
Joku kaappipedarihan näitä tehtailee. Eilenkin oli aamuyöllä mukamas huolestunut äiti kyselemässä apua kun 13 vuotias tytär on "huoraillut" ympäriinsä ja nyt on raskaana. Yeah right.
Suurin osa sivuston käyttäjistä on yläaste ikäisiä, tai täysi-ikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:52"]
Miksi pitäisi vetää käteen? Mies21
[/quote]
Koska se tekee hyvää.
No jopas.. Ihan normaalia käytöstä on. Itse käytän sivustoa, ja nämä tyypit jotka täällä sanovat että 'ei kuulosta normaalita, ja paikka on ala-asteikäisille' - kannattaako huudella kun ei asioista tiedä sen enempää?
Sivustoa käyttää hyvin moni yli ylä-asteikäinen ja se on ihan normaalia. Tyttäresi käytös on normaali. Voin kokemuksella sanoa että itse olen tästä kyseisestä paikasta saanut elinikäisiä ystäviä, olen kokenut paljon sivustolla ja saanut vertaistukea moneen asiaan. Että paikka ei ole ihan turha ja 'lapsellinen' tms.
Tyttärelläsi on oikeus olla pettynyt ja surullinen, ja kun mietit omalle kohdallesi tälläistä, mitä sinä toivoisit että sinulle sanottaisiin? Tietty on myös hyvä pysyä taka-alalla ja antaa tyttären miettiä asioita lävitse itse.
Itse olen ollut kyseisellä sivulla 6 vuotta ja oon surullinen, ku se ehkä poistetaan tai sit siitä tulee maksullinen ;((
Anna sille Demi.fi:n osoite. Hyvä paikka 13-20-vuotiaille.
No on raivokohtaukset epänormaaleja 14-vuotiaalla
Autat parhaiten, kun lakkaat provoamasta hölmöjä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:17"]
Onneksi kaikki lapsemme ovat poikia.
[/quote]
Moni poika käy Gosussa ja Demissä. Ehkä sinun poikasi on yksi heistä?