Pampersit aikuisille
Hei miksi aikuisille ei voida tehdä pampersvaippoja? Sairaan hyviä lapsella nii miksi ei aikuisellaki :)
Kommentit (8)
Niinpä, vanhuksille istuisi varmaan tosi hyvin.
Yleensä aikuinen osaa hallita rakon ja suolen toimintaa nii, ettei tarvita vaippoja. Ja sitä paitsi sellaisia on olemassa, onkohan merkki Tena vai joku muu. On housumallisia ja tuppiloita. Mutta niitä ei varmaankaan mainosteta numerolehdessä.
Pampers-merkki ei tee aikuisten housuvaippoja. Mutta esim. Tena tekee. Joten kyllä niitä on olemassa! Vanhuksethan niitä käyttää. On housuvaippaa ja teippivaippaa. http://www.dreamcare.fi/category/56/housuvaipat
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:45"]
Yleensä aikuinen osaa hallita rakon ja suolen toimintaa nii, ettei tarvita vaippoja. Ja sitä paitsi sellaisia on olemassa, onkohan merkki Tena vai joku muu. On housumallisia ja tuppiloita. Mutta niitä ei varmaankaan mainosteta numerolehdessä.
[/quote]
Vanhuksilla on kyllä hoitokodeissaan ihan yleisesti vaipat. Ulosteinkontinenssi on mm. dementiaa sairastavalla ihan tavallinen vaiva.
Tenat on ihan hyviä vaippailussa. Kokemusta on! ;) Mies21
Niin aikuinen yleensä hallitsee suolen ja rakon toiminnan. Mä en. Ja käytän noita Tenoja jotka saan hoitotarvikejakelusta. Ja näistähän ei kukaan puhu. Mä tunnen olevani ainoa näin toivoton maan päällä.
Pampersit tai muut vauvojen vaipat on muuten hyviä jos alkaa lapsivesi valumaan ja on lähdössä sairaalaan, ei kastu auton penkit.
Noh, olen miettinyt samaa tämän viimeisen 6vuoden ajan :o