Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seitsemän parasta kasvatusneuvoa nykyvanhemmille

Vierailija
20.04.2015 |

Helsingin sanomien eilinen pääkirjoitus. Ei tiennyt itkeäkö vaiko nauraa tuolle kirjoitukselle. Käykääpäs lukemassa, miten ko. Kirjoittaja mm. Neuvoo aamukiireistä: "kun lapsella sukka on melkein jalassa, hän keksii aloittaa palapelin" ja "älä hoputa häntä" "soita pomollesi myöhästyväsi puoli tuntia palaverista, koska lapsi haluaa katsoa työmaan koneita" :) :) ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa!!! Se on potkut töistä hyvin nopeasti tuollaisella käytöksellä. Töistä voi lain /sopparin mukaan olla pois vain jos itse tai lapsi on sairaana. Ei huvin vuoksi niinkuin kirjoituksessa ehdotetaan... millaista työmoraalia tuolla opetettaisikaan lapselle!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö? Tuohan oli sarkastisesti kirjoitettu koko juttu! Etkö oikeesti tajunnut? Reppana :)

Vierailija
2/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, en tiedä onko sarkasmia vai mitä. Kaksi ensimmäsitä kohtaa oli tyyliin, että anna lapsen päättää ja sitten kohtana kolme olikin "Vanhempana sinä olet pomo"...jep, jep..

Vierailija
4/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina oon törmännyt useampaan tällaiseen "kieli poskella" kirjoitettuun kolumniin. Oonkin miettinyt, että kuinkahan moni menee lankaan. Pitäis ilmeisesti kirjoittajan laittaa vielä loppukaneetiksi "no ei vaiskaan!", että tyhmempikin tajuaisi ;)

Vierailija
5/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo nyt oli niin kärjistetysti kirjoitettu, että aika outoa jos joku luulee kirjoittavan olevan tosissaan. Hauska juttu mun mielestä!

Vierailija
6/6 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpå! Sehän oli nimenomaan sarkastinen kirjoitus. Joillakin se älli ei sitten riitä...