Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei kuulu työelämään

Vierailija
20.04.2015 |

Naisten paikka ei ole työelämässä, vaan naisten täytys antaa tilaa miehille tehä töitä. Naisen tehtävä on etsiä itselleen hyvä aviomies ja synnyttää sille monta lasta, olla kotona ja kasvattaa lapset kunnollisiksi. Mekko takaisin päälle ja siveys ja käytöstavat takaisin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löit sitten aikamoiset paineet miehelleni. Hänen palkkansa pitäisi nousta nykyisestä ainakin 6000 euroa, jottei elintasomme laske. Samoin eläkkeeni pitää turvata kuin myös taloudellinen pärjäämiseni mahdollisen eron tullessa. Ihan jees, toki voin sitten kotiin jäädä.

Vierailija
22/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä haluan nähdä kun mieheni elättää 1700 euron nettotuloilla nelihenkisen perheen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä kyllä miettii että ihmiset tekee enemmän töitä että pystyvät pitää tietyn elintason. Lainalla rakennetun omakotitalon, autot ym...ja se perhe/lapset jää kakkoseksi. Ei ehditä olla yhdessä ja kasvattaa lapsia kun se laina pitää maksaa...jotenkin nurinkurista. Joten osittain olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
24/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:13"]

Löit sitten aikamoiset paineet miehelleni. Hänen palkkansa pitäisi nousta nykyisestä ainakin 6000 euroa, jottei elintasomme laske. Samoin eläkkeeni pitää turvata kuin myös taloudellinen pärjäämiseni mahdollisen eron tullessa. Ihan jees, toki voin sitten kotiin jäädä.

[/quote]

Johan sä nyt korotat omaa elintasoasi miehen avulla?

Vierailija
25/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet! 

Vierailija
26/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:22"]

Joskus sitä kyllä miettii että ihmiset tekee enemmän töitä että pystyvät pitää tietyn elintason. Lainalla rakennetun omakotitalon, autot ym...ja se perhe/lapset jää kakkoseksi. Ei ehditä olla yhdessä ja kasvattaa lapsia kun se laina pitää maksaa...jotenkin nurinkurista. Joten osittain olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä.

[/quote]

Voihan se mieskin katsos jäädä kotiin jos kovasti lasten tulevaisuus huolettaa. 

Vierailija
27/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esíttää persujen ajatuksia.

Vierailija
28/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jättäisi naisia kotiin lasten kanssa. Niin monta lapsenmurhaaja äitiä oli viime vuonna Suomessa-

Vierailija
29/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:07"]Haluaisinpa joskus nähdä sellaisen päiväkodin, vuodeosaston tai vanhainkodin, jonka henkilökunta koostuu pelkästään miehistä.
[/quote]
Miksi meillä olisi vuodeosastoja ja päiväkoteja jos naiset olisi kotona?

Vierailija
30/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jäisin niin mielelläni aamuisin kotiin tekemään "kotitöitä". Lapsiakaan ei ole. Mutta tienaan enemmän kuin mies joten turha toivo.

Vierailija
31/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että on vain hyvä asia että naisetkin käyvät töissä koska muuten miehet joutuisivat tekemään nykyistä pidempiä, jopa 12 tuntisia työpäiviä mikä on melkoista yhden ainoan elämän tuhlaamista eikä mitään muuta.

Vierailija
32/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nainen ei pysty harrastamaan seksiä sairauden vuoksi?

Vierailija
33/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Naisen kuuluisi olla hellan edessä. Pyykkikoneen edessä ja lasten kanssa. Miehellä kädessä perheen rahapussi ja naisella kädessä perheen maitopurkki. Meillä on juuri näin. Kohta menen tekemään päivän leivän, ruoan ja pyykit on jo hoidettu. Nuorin lapsi nukkuu päiväunia juuri nyt ja itselläni on pieni kahvitauko tässä. Neljä muuta lasta ovat koulussa.

Uranaiset ovat itsekkäitä! Ja miehisiä olentoja. Hyi. Hameet päälle kaikille niille.

Tv. Äippä kotirouva, naisellinen ja ylpeä siitä.

Vierailija
34/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikkinä tosi kiva.

Miettikääpä, mitä tapahtuisi, jos kaikki Suomen naiset jäisivät huomenna pois töistä.

Miltä näyttäisi esimerkiksi kouluissa, kaupoissa, toimistoissa, pankeissa, sairaaloissa tai vanhainkodeissa? Monenko apteekin ovet olisivat säpissä? Avaisiko yksikään kirjasto ovensa? Kuinka monta sivua lehdissä jäisi tyhjiksi? Kuinka monta ihmistä käsittelisi hakemuksia sosiaalivirastoissa?

Vierailija
35/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:03"]Olen samaa mieltä siitä, että naiset eivät sovi työelämään. Mielestäni kuitenkin vain vittumaisen luonteensa vuoksi. Naisvaltaiset alat ovat karmeita.
[/quote] Mm. Lääkäreistä ja lakimiehistä n. 70% on tätä nykyä naisia, tiesithän? :)

Vierailija
36/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sitten ainakin Suomen eläimet ymmärtäisivät jatkossa pysytellä terveinä. Aika pitkät olisi jonot niille harvoille miespuolisille miespuolisille eläinlääkäreille.

Vierailija
37/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:07"]

Haluaisinpa joskus nähdä sellaisen päiväkodin, vuodeosaston tai vanhainkodin, jonka henkilökunta koostuu pelkästään miehistä.

[/quote]Tervetuloa meille kaikki miehet siivoamaan, myös iltaisin ja viikonloppuisin, vähän yli kympin peruspalkalla!

Vierailija
38/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni jään kotiin tekemään kaikki "naisten" työt jos mies sitten tosiaan maksaa kaikki mun laskut, asunnon, ruuat ja kaiken mitä ikinä haluankaan kun en voi niitä hankkia jos ei tulojakaan ole kun ei töissä käy. Sopii mainiosti.

Vierailija
39/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ihanaa! mä saisin siis miehen, joka elättäis minut ja maksais minun asunto- ja mökkilainan sekä auton kustannukset! 

Vierailija
40/51 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään olisin kotona jos miehellä niin iso palkka että elättää koko perheen