Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden lupaukseni. Otan rokotteen

N28
01.01.2022 |

Olen nyt joululomalla perehtynyt tähän koronarokoteasiaan koska on ollut aikaa ajatella ja etsiä tietoa.

Olen aikaisemmin ollut sitä mieltä että en missään nimessä ota rokotetta. Paljon olen lukenut niistä pahoja asioita, mutta nyt kun aloin tarkastelemaan faktoja asioiden takaa niin mikään mitä olen aikaisemmin pitänyt totena ei loppujen lopuksi olekaan totta.

Rokote on soittautunut suht tehokkaaksi ja rokotteella ei ole tullut esiin vakavia haittoja.

Mua oikein hävettää kun oon pian kaksi vuottauskonu kaikenlaista hölynpölyä aiheesta.

Niinpä tei uuden vuoden lupauksen ja otan ensimmäisen rokotteeni tiistaina.

On oikeastaan aika huojentunut olo kaiken tämän jälkeen 😊

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valintansa kanssa eläkööt , muita moittimatta , rokotetut turvassa , rokottamattomat tietää mitä tekee.

Ei aleta herjaamaan toisen valinnan tehneitä, kiitos ja hyvää vuotta 2022.

Vierailija
22/23 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitset rokotteen suojaa, jos olet alle 60-vuotias ja normaalipainoinen ja muutenkin terve? Tauti tarttuu myös rokotettuihin, ja useimmiten se on lievä sekä heillä että rokottamattomilla. Vain hyvin harvat ihmiset Suomessa ovat joutuneet teho-osastolle taudin takia, heistä 85% oli ylipainoisia tai lihavia. Rokotteisiin liitty aina omat riskinsä, joten miettisin ainakin omalla kohdallani, jos riski saada rokotehaitta on suurempi kuin riski saada vakava tauti, kuten alle 60-vuotialla on. Jos itse olisin 75+, ottaisin ilman muuta kaikki saatavilla olevat rokotteet ja noudattaisin vielä varotoimenpiteitä, koska riskini sairastua vakavasti olisi tuolloin todellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote vuotaa, kuten THL on todennut. Omikron pääsi leviämään juuri rokotetuissa, jotka liikkuivat passinsa turvin massatapahtumissa tartuttamassa toisiaan. Tämä näkyy nyt tilastoissa, kun rokotteen teho näyttää negatiiviselta. Ja sitten kiirehditään ihmettelemään, että on tässä nyt joku tilastollinen bias, koska Pfizerin rokote on pyhä eikä sitä tule kyseenalaistaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän