Soini EI hyväksy homoja EIKÄ aborttia
Nainen kuuluu olla huonommassa asemassa jne jne.. Mitä helkuttia te naiset äänestätte tommosta junttia?? Onks se vaan tää pk seutu syndrooma vai miks en YMMÄRRÄ persujen kannattajia
Kommentit (24)
Se että soini ei hyväksy aborttia ei tarkota että puolueen ohjelmassa lukee että abortti pitäis kieltää. Mitä hä mitenniin ei hyväksy homoja? Avioliittolain vastustus on eri asia kuin ihmisryhmän olemassaolon hyväksymättä jättäminen. Äänestin persuja koska heillä on vastuullinen maahanmuutto-ohjelma, minulle sopiva natokanta ja heidän talouspolitiikkansa vaikutti järkevimmältä. Avioliittolakeja voidaan katsoa myöhemminkin. Maahanmuutossa ei oo peruutusvaihdetta, siksi se pitää laittaa heti kuntoon!
Koska ne ovat Soinin omia mielipiteitä, ei puolueen linja.
Äänestin Persuja, koska minusta se vain on ainoa puolue, joka oikeasti ajaa suomalaisten etuja.
Avioliittolakeja voidaan katsoa myöhemminkin??? miten joku kehtaa sanoa noin näinkin itsestään selvästä asiasta. Tasa-arvoinen avioliittolaki kuuluu ihmisen perus oikeuksiin.
Luulette että on vaan Soinin linja.. tasan YKSI persu äänesti tasa-arvosen avioliittolain puolesta ja sai hirveät jälkipyykit siitäkin. Ihan naurettavaa..
Äänestin Timoa, olen ateisti mutta silti vastustan aborttia hyvin vahvasti. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, Soinikin on sanonut että samaa sukupuolta olevat saavat olla yhdessä toki ja voivat rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto on avioliitto. Olen tasan samaa mieltä Soinin kanssa ihan näin naisena, hän ei millään tavalla halua että nainen olisi huonommassa asemassa, mistä hemmetistä sellaista revit? Hän on tasa-arvon kannattaja.
Ootteko lestoja tms jotka sitä äänestätte? Vai kouluttamattomia? Ylipäätäänsäkkö juntteja? Uusnatseja? Missä viiraa vai viiraako missään
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:39"]Äänestin Timoa, olen ateisti mutta silti vastustan aborttia hyvin vahvasti. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, Soinikin on sanonut että samaa sukupuolta olevat saavat olla yhdessä toki ja voivat rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto on avioliitto. Olen tasan samaa mieltä Soinin kanssa ihan näin naisena, hän ei millään tavalla halua että nainen olisi huonommassa asemassa, mistä hemmetistä sellaista revit? Hän on tasa-arvon kannattaja.
[/quote]
Tasa-arvon kannattaja mutta silti jotkut saa mennä naimisiin ja toiset ei? Hahhahh
Soini ja Päivi Räsänen siinä valtakunnan kovimmat hihhulut.
Seuraava hallitus ei ratko homojen tai aborttien ongelmia vaan laittaa Suomen kuntoon. Jos nyt et ole sattumoisin ollut viime vuosina hereillä niin herätys! Maa on ajautumassa konkurssin tielle.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:39"]Äänestin Timoa, olen ateisti mutta silti vastustan aborttia hyvin vahvasti. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, Soinikin on sanonut että samaa sukupuolta olevat saavat olla yhdessä toki ja voivat rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto on avioliitto. Olen tasan samaa mieltä Soinin kanssa ihan näin naisena, hän ei millään tavalla halua että nainen olisi huonommassa asemassa, mistä hemmetistä sellaista revit? Hän on tasa-arvon kannattaja. [/quote] Tasa-arvon kannattaja mutta silti jotkut saa mennä naimisiin ja toiset ei? Hahhahh
[/quote]
Se lause oli siis jatkoa sille että hän ei ole sitä mieltä että naisen tulisi olla huonommassa asemassa, tarkoitin siis naisen ja miehen välistä tasa-arvoa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:39"]Ootteko lestoja tms jotka sitä äänestätte? Vai kouluttamattomia? Ylipäätäänsäkkö juntteja? Uusnatseja? Missä viiraa vai viiraako missään
[/quote]
Ei mikään noista. Äänestän mamutuksen vastustamisen takia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:39"]Äänestin Timoa, olen ateisti mutta silti vastustan aborttia hyvin vahvasti. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, Soinikin on sanonut että samaa sukupuolta olevat saavat olla yhdessä toki ja voivat rekisteröidä parisuhteensa, mutta avioliitto on avioliitto. Olen tasan samaa mieltä Soinin kanssa ihan näin naisena, hän ei millään tavalla halua että nainen olisi huonommassa asemassa, mistä hemmetistä sellaista revit? Hän on tasa-arvon kannattaja. [/quote] Tasa-arvon kannattaja mutta silti jotkut saa mennä naimisiin ja toiset ei? Hahhahh
[/quote]
Jäin miettimään samaa asiaa.
Itse olen ateisti ja tasa-arvoisen avioliittolain puolella. Kannatan myös abortteja. Noh, taidan olla enemmän liberaali kuin konservatiivi.
Äänestin kuitenkin Persuja koska muita hyviä vaihtoehtoja ei vain ollut. En ole kaikesta heidän kanssaan samaa mieltä mutta toisaalta, en ole vielä löytänytkään sellaista puoluetta, jonka kanssa olisin täysin samaa mieltä kaikista asioista.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:38"]
Luulette että on vaan Soinin linja.. tasan YKSI persu äänesti tasa-arvosen avioliittolain puolesta ja sai hirveät jälkipyykit siitäkin. Ihan naurettavaa..
[/quote]
Miksi meille itket siitä? Kansa valitsee ehdokkaat, jotka kansa valitsee. Minäkin äänestin ja niitä äänestyspäätöksiä on nyt hyvä kunnioittaa seuraavat 4 vuotta tai lyödä päätä seinään. Voihan yrittää välikysymystäkin...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:39"]
Ootteko lestoja tms jotka sitä äänestätte? Vai kouluttamattomia? Ylipäätäänsäkkö juntteja? Uusnatseja? Missä viiraa vai viiraako missään
[/quote]
En, en, en, en ja viimeiseen kyllä:
Siellä sun näytön edessä näyttää ainakin viiraavan.
Tasa-arvon kannattaja mutta silti jotkut saa mennä naimisiin ja toiset ei? Hahhahh
[/quote]
Kaikki saa naida ja vaikka mennä naimisiin. Siittäminen onnistuu vain yhdenlaisilla välineillä ja toisilla se loppu.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:37"]
Avioliittolakeja voidaan katsoa myöhemminkin??? miten joku kehtaa sanoa noin näinkin itsestään selvästä asiasta. Tasa-arvoinen avioliittolaki kuuluu ihmisen perus oikeuksiin.
[/quote]
No höpö höpö. Politiikassa ainoa asia, jota hallitus on saanut vietyä eteenpäin on avioliittolaki. Ja se eteni, vaikka hallitusohjelmassa oli aivan muuta. Katso maan taloutta. On aika siirtyä tuosta vouhkaamisesta ihan oikeisiin asioihin.
En ymmärrä sua sitten yhtään. Avioliitto on aina ollut tasa-arvoinen jo aikojen alusta lähtien, toisiaan rakastavan miehen ja naisen välillä. Nyt jotkut tulee syyttämään, että miehen ja naisen avioliitto rikkoo ihmisoikeuksia ja vähemmistöjen oikeuksia. Nyky-yhteiskunta vain on niin sairas ja hullu, että kaikkiin järkeviin lakeihin kajotaan. Onneksi persut tuo toivottua konservatiivista selkärankaa eduskunnan keskusteluun. Media on tunnetusti arvoiltaan liberaalia, konservatiiveja on jo tarpeeksi syrjitty tässä maassa. Toisinajattelijoiden kiusaaminen ja vaientaminen saa loppua. Milloin saadaan tänne oikeudenmukaisuus? Toivottavasti Persut tuo valoa pimeään. <3
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 kl[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:45"]Seuraava hallitus ei ratko homojen tai aborttien ongelmia vaan laittaa Suomen kuntoon. Jos nyt et ole sattumoisin ollut viime vuosina hereillä niin herätys! Maa on ajautumassa konkurssin tielle.
[/quote]
Suomi on jo käytännössä konkursissa....
No joo en ymmärrä minäkään. Kuka tahansa terve nainen äänestää jotain muuta kun Soinia