Miksi äänestit Juhana Vartiaista?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:46"]
Säälistä.
[/quote]
Eih. Mua alkaa säälittää muun kansan puolesta.
Kertoi haastattelussa että sauvakävellessään keskuspuistossa monet ovat tulleet sanovat että kiitos kun lähdit ehdokkaaksi ja aiomme äänestää sinua:/, keitähän nuo "monet" ovat?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:35"]
Olisin äänestänyt, jos olisin samalla vaalialueella, koska tahdon valtiontalouden kuntoon ilman populistikonsteja. Olen koulutuksen, tulotason, puolison ja perhetaustan puolesta ylempää keskiluokkaa.
[/quote]
Itse asiassa olet säälittävä. Heikolla itsetunnolla varustettu ihminen. Kysymys kuului "Miksi äänestit.."
Juhana Vartiainen, ihka aito opportunisti. Nimittelee työttömiä rikkaruohoiksi ja samalla katsoo oikeudekseen vetää päiväunia työaikana. Hienoa. Taisitte äänestää idioottia. Mutta sellainen edustaja, millaiset äänestäjät.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:17"]
En äänestänyt, mutta olisin hyvin voinut. Viisas mies.
[/quote]
Se joka sanoo työttömäksi jääneitä ihmisiä rikkaruohoksi ei voi olla viisas. Kukaan viisas ei polje noin törkeästi muita.
[/quote]
Paitsi että tuo on irrotettu asiayhteydestään.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:52"]
Kertoi haastattelussa että sauvakävellessään keskuspuistossa monet ovat tulleet sanovat että kiitos kun lähdit ehdokkaaksi ja aiomme äänestää sinua:/, keitähän nuo "monet" ovat?
[/quote]
Ja vielä puolueen ääniharava :(
Siis kuka helvetti äänestää kokoomushenkistä riistoporvaria!?
Äänestin Johanna Vartiaista koska hän on miehinen mies ,jolla on paljon konkreettista työkokemusta siitä miten yhteiskuntaan tuodaan lisäarvoa.
Tuommoisia miehiä kun olisi ollut talvisodassakin niin kylläpä olisi ollut lopputulos toinen.
Kuka tuota rikkaruohoa meni äänestämään?? Hyödytön turhake. Ei mitään originaalia ajatusta taikka luovuutta ton pääkopassa.
Joillekin vaan on niin vaikeaa käsittää ettei kaikki ajattele kuten minä itse. En äänestänyt Vartiaista mutta olen tyytyväinen että tuli valituksi. Edustuksellinen demokratia Jännä juttu että nämä "sä äänestit väärin" kommentit tulee lähes poikkeuksetta vasemmasta laidasta. Vastakkainasettelu ei pääty koskaan. Kiitos teidän!
^ av:lla on helppo kysellä perusteluja valinnoille. Haluaisin uskoa, että suurimmalla osalla on oikeasti jokin syy, miksi ovat äänestäneet tiettyä ehdokasta.
Ei taida av:lla Vartiaisen äänestäjiä käydä.
Ehkä tämä selittääkin hiukan:
http://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/is/tulos/0-01/ehdokas/66
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:52"]
[/quote]
KÄykää katsomassa, ketä muita siellä keskuspuistossa kävelee.
Oudompiakin tapauksia Suomen eduskunnassa on nähty, joten tuskin saa siellä kovin isoa vahinkoa aikaan. On se vaan niin kaukana tavallisten ihmisten reaalitodelliuudesta, että missähän tynnyrissä sitä on pidetty? Olisivat antaneet edes pikkuisen tapinreiästä kurkistaa maailmaa.
Minä en äänestäny Vartiaista, olen ihan eri vaalipiiristä. Olisn kutenkin VOINUT äänestää. Hänellähän on laaja SEKÄ teoriatietoon ETTÄ käytäntöön perustuva tieto siitä, miten taloutta hoidetaan onnistuneesti. Sellainen on nyt valittujen kansanedustajien joukossa melko harvinaista. Mutta juuri sitähän tässä maassa nyt tarvitaan.
Nyt on Suomen tilanne niin heikko ettei tässä voi jokaista ruikuttajaa kuunnella. Vasemalla olijat ovat kovasti jakamassa yhteistä kakkua vaikka se on pienenemässä. Velkarahalla sitten isompi kakku ala Kreikka.
Nyt menee maalla huonosti eli tottakai se näkyy myös kansalaisten arjessa.
En äänestänyt, mutta olisin hyvin voinut. Viisas mies.
Säälistä.