Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ollaan unohdettu sananvapaus

Vierailija
01.01.2022 |

Katsoin tänään arman alizadin jakson 5G:stä ja jäin pohtimaan, kun siinä haastateltava sanoi ettei mitään kritiikkiä saa antaa koko 5G:stä tai sen aiheuttamasta säteilystä. Kaikki keskustelut poistetaan ja uutisia ei julkaista.

Olen saman huomannut muissakin aiheissa. Mm. Nyt koronarokotteen suhteen. Täälläkin kaikki aloitukset poistetaan, Facebookissa ryhmissä on kiellettyä puhua aiheesta ja uutisissa vain kerrotaan rokotemyönteisiä asioita ja rokottamattomia syyllistetään. Ensin oli ajojahti hoitajia kohtaan, nyt on käännytty syyllistämään raskaana olevia rokottamattomia. Ihan käsittämätöntä touhua kun miettii, että maailmanlaajuisesti on jo tilastostoitu rokotteen sekoittavan naisen kiertoa ja vaikeuttavan raskautumista. Keskenmenot ja vauvojen kuolemat lisääntyneet.

En ota kantaa tässä nyt, tulisiko ihmisten ottaa rokote vai ei (itse olen ottanut). Haluaisin vain herätellä keskustelua siitä, hyväksymmekö me oikeasti sen että joku ulkopuolinen saa määritellä sen, mistä puhutaan. Jo peruskoulussa muistan, kun opettaja painotti meille oppilaille sitä, kuinka hyvä paikka suomi on kasvaa ja elää kun meillä on sananvapaus. Ja isot uutistoimistot puolueettomia. Onko vielä näin? Minua tämä on alkanut huolestuttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus ei tarkoita julkaisuvelvollisuutta. Kukaan ei estä laittamasta pystyyn omia nettisivuja tai painamasta omaa lehteä.

Vierailija
2/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus ei tarkoita julkaisuvelvollisuutta. Kukaan ei estä laittamasta pystyyn omia nettisivuja tai painamasta omaa lehteä.

Päässä taitaa sanoa isosti kukkuu, sillä nyt meni juttu pahasti ohi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä

Vierailija
4/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta aivan kuin Pohjois-Koreassa jossa saa julkaista vain hallitsijaa ylistäviä juttuja ja muusta joutuu pakkotyöleirille 10 vuodeksi.

Vierailija
5/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus voidaan saavattaaa vain asettamalla SDP:n jäsenet vastuuseen rikoksista ihmisyyttä vastaan

Vierailija
6/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus voidaan saavattaaa vain asettamalla SDP:n jäsenet vastuuseen rikoksista ihmisyyttä vastaan

Miten se sdp tähän liittyy?

Vierailija
7/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä kiinnosta Sananvapaus. Luetaan tän päivän Raamattua (iltalehteä ja iltasanomia) ja mennään lampaina sen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän