Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksimatematiikkaa

Vierailija
01.01.2022 |

Näin vuoden vaihtuessa on hyvä päivittää seksitilastot. Uuden kumppanin kanssa tuli joulunalla noin 4000 rakastelukertaa täyteen. Kun ne on aina hoidettu huolella, voidaan yhteen kertaan laskea kuluneen 1,5 tuntia (esileikit, yhdyntä, jälkileikit). Eli seksitunteja on noin 6000. Kun vuorokaudessa on 24 tuntia, on seksivuorokausia noin 250. Eli yhtä soittoa noin 8 kk.
Ennen häntä olen ollut seurustelu- ja aviosuhteessa ollessani noin 2000 kertaa ja kesto noin 10 minuuttia, eli noin 333 tuntia eli noin 14 päivää eli yhtä soittoa noin puoli kuukautta. Ja tämä viime mainittu luku tuskin muuttuu koskaan, sillä tähän viimeiseen lukuun meni yhtä monta vuotta kuin tuohon edelliseenkin. Ei kannata mielestäni enää vaihtaa.
Jos seksiä harrastaa joka päivä, tulee 10 vuodessa noin 3657 kertaa, vähän karkausvuosien sijainnista riippuen.
Miten muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
2/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovaa käyttöä sellainen pumpattava Barbara kestää. Hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimatematiikkaa:

2=1

Vierailija
4/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksimatematiikkaa:

2=1

Tai 1+1=3

Vierailija
5/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vataa: Kateellisille vastaajille tiedoksi: Niin kuin tilastomatematiikka osoittaa, vaihtaen paranee, ainakin minulle kävi niin. Tämä siis yli 26 vuoden seksikokemuksella. Olen vilpittömästi pahoillani, jos teillä ei ole mitään muuta, mitä vaihtaa, kuin oma käsi tai pumpattava Barbara.

Mottoni onkin nykyään: "Hyvin menee, mutta menköön!"

Vierailija
6/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin epämatemaattisesti sivusta todettuna tässä on yksi epäkohta. Jos seksiä harrastaa joka päivä, 4000 seksikertaan kuluisi ~11 vuotta. Ei silloin voi puhua uudesta kumppanista, vaan nykyisestä. Vaikka hässisit kolme kertaa päivässä, ei se vieläkään ole uusi kumppani vaan vuosia vanha. Edes 11 kertaa päivässä ei tee siitä uutta kumppania, vaan vuoden kumppanuuden.

Vierailija
7/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko insinöörit vallaannet keskustelun?

Vierailija
8/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla se minullakin parani.

Vierailija
9/10 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä mieheltä, seksin tilastointia.. Kaikkea sitä kuuleekin

Vierailija
10/10 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsite uusi on jotenkin hämärä. Uusi = uusin. Jos sinulla on ollut joitakin kymmeniä seksikumppaneita ja sitten törmäät uuteen, jota et vaihda 15 vuoteen, hän on uusi niin kauan kun olet hänelle uskollinen. Ne häntä ennen seksikumppaneina olleet ovat vanhoja.

Minulla on ollut elämäni aikana 8 autoa, joista mikään ei ole ollut kaupasta ostettu "uusi" auto, vaan jonkun entisiä. Kun viimeksi luovuin 21 vuotta vanhasta autosta (ajettu 500 000 km, on tuolla pellon reunassa varaosavarastona) ja ostin täysin samanalaisen, mutta vain 15 vuotta käytetyn, oli se minulle uusi auto, vaikka vaimoni nimitystä kauhistelikin, kun sillä oli ajettu jo 200 000 km. Nyt sillä on ajettu jo yli 300 000 km, mutta silti se on minulle se uusi auto, kun se on uusin.

Ei minulla mitään seksikirjanpitoa ole. Kai kaikki tietävät, montako kertaa keskimäärin ovat yhdynnässä viikossa tai kuukaudessa. Loppu on kertolaskua.