Mies sanoi että tämä vuosi on viimeinen yhdessä, jos "reidet ei ala hoikkeneen"
3 vuotta naimisissa ja on ollut ylä- sekä alamäkiä. Minulla ollut paljon stressiä työpaikan puolesta ja sellaista epävarmuutta. Seksi on jäänyt vähemmälle, mutta mielestäni ihan tarpeeksi. Nyt mies uhkaa jättämisellä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että heti kun alkaa vatsa pienenee, nin reidet alkaa pienenee. Mitä veikkaat kumpi voittaa.
Sillä näkyy vatsalihakset
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo niin on typerä mies ja jätä itse hänet. Aika tökerö ilmaus. Asiasta voisi myös puhua asiallisesti. Vai onko mies yrittänyt puhua rauhallisesti ja hyvässä hengessä aiheesta ja et ole kuunnellut? Vai eikö asiasta ole puhuttu ollenkaan ja nyt tuli tämmöinen ilmoitus?
Aloitus on kopio poistetusta aloituksesta, jossa sanottiin miehen uhkailleen jättämisellä, jos ei reidet aukea useammin.
Siinä riitti naiselle ymmärtäjiä.
Ketjussa jossa nainen ilmoitti mihelle että ryyppääminen pitää lopettaa taas... no siinä se ei ollutkaan enää uhkailua vaan nainen asiallisesti ilmoitti asiasta.
Tässä ketjussa taas naiselle riittää ymmärtäjiä. Ovathan miehet juuri tuollaisia paskoja.
Toivon, että sinun puolisosta tulee juoppo tämän vuoden aikana. Siinäpä katsot ryyppäämistä.
Toivon että miehesi lopettaa seksin yksipuolisesti kanssasi. Siinähän katselet kun se nussii siskoasi.
Minulla ei ole siskoa, mutta miehellä on kaksi veljeä. Voinhan minä käydä heidän luona kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo niin on typerä mies ja jätä itse hänet. Aika tökerö ilmaus. Asiasta voisi myös puhua asiallisesti. Vai onko mies yrittänyt puhua rauhallisesti ja hyvässä hengessä aiheesta ja et ole kuunnellut? Vai eikö asiasta ole puhuttu ollenkaan ja nyt tuli tämmöinen ilmoitus?
Aloitus on kopio poistetusta aloituksesta, jossa sanottiin miehen uhkailleen jättämisellä, jos ei reidet aukea useammin.
Ketjussa jossa nainen ilmoitti mihelle että ryyppääminen pitää lopettaa taas... no siinä se ei ollutkaan enää uhkailua vaan nainen asiallisesti ilmoitti asiasta.
Tässä ketjussa taas naiselle riittää ymmärtäjiä. Ovathan miehet juuri tuollaisia paskoja.
Toivon, että sinun puolisosta tulee juoppo tämän vuoden aikana. Siinäpä katsot ryyppäämistä.
Toivon että miehesi lopettaa seksin yksipuolisesti kanssasi. Siinähän katselet kun se nussii siskoasi.
Minulla ei ole siskoa, mutta miehellä on kaksi veljeä. Voinhan minä käydä heidän luona kylässä.
Käy ihmeessä jos ne huolii sut. Et sä muualtakaan ketään löytäisi.
Tässä nähdään ihmisten kaksinaamaisuus. Lihavia aina haukutaan, että oma syy kun tunkee ruokaa naamaansa. Samaten hoetaan, että jokainen saa asettaa kumppanilleen haluamansa kriteerit, sillä ei tarvi tyytyä keneen tahansa.
Nyt sitten kun mies on naiseen tyytymätön, niin johan se tuntuu olevan kerrassaan niin väärin.
Mies joka ei tajua rasvakudoksen olevan olennainen osa naiseutta, on homo piipero.
Se tuottaa estrogeenia ja on välttämätön hedelmällisyydelle. Miestä rasvakudos naisistaa, joten laihtukoon itse jos ei heppi toimi.
Provona tämä on vahvasti miinuksen puolella ja aloittaja lienee skitsofreenikko, jonka oireisiin kuuluu matkiminen, ekolalia (kvg). Ota lääkkeesi ja rauhoitu, pelle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään ihmisten kaksinaamaisuus. Lihavia aina haukutaan, että oma syy kun tunkee ruokaa naamaansa. Samaten hoetaan, että jokainen saa asettaa kumppanilleen haluamansa kriteerit, sillä ei tarvi tyytyä keneen tahansa.
Nyt sitten kun mies on naiseen tyytymätön, niin johan se tuntuu olevan kerrassaan niin väärin.
Ei mies kenenkään vanki ole. Etsiköön paremman jos muka pystyy.
Huono käytös ei ole puolusteltavissa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas häijysti sanottu. Vai onko teillä tapana puhua noin suorasti...
Kyllähän se olisi kaikin puolin järkevää kans hoikentaa niitä reisiä...
Vaikket yhtään edes tiedä apn mittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin tämänkin aloituksen asiattomaksi: vihapuhetta!
-läskivihaa
-miesvihaa
-naisvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten kun mies on naiseen tyytymätön, niin johan se tuntuu olevan kerrassaan niin väärin.Ei mies kenenkään vanki ole. Etsiköön paremman jos muka pystyy.
Huono käytös ei ole puolusteltavissa.
Tällä perusteella suuren osan ihmisistä käytös on huonoa, sillä juuri edellä mainituista asioista ihmisiä arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy ihmeessä jos ne huolii sut. Et sä muualtakaan ketään löytäisi.
Minulla on jo mies, en tarvitse toista.
Sano miehelle, että heti kun alkaa vatsa pienenee, nin reidet alkaa pienenee. Mitä veikkaat kumpi voittaa.