Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan Tampereen seudun alueella asuvista palstailijoista hakenut Ideaparkiin töihin?

Vierailija
18.09.2006 |

Suomen suurin liikekeskus avataan 1.12 ja työllistää lähes 1000 ihmistä. Paljon on ollut paikkoja auki. Onko kukaan hakenut täältä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutus kymmenien kilometrien päässä ja lähin pitäjä on Kulju...älytöntä haskata rahaa tuollaiseen mestaan. Ja sitten kuvitellaan että Helsingistä asti lähtee ihmiset ostoksille Ideaparkkiin, joo-pa-joo.

Vierailija
2/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asutus kymmenien kilometrien päässä ja lähin pitäjä on Kulju...älytöntä haskata rahaa tuollaiseen mestaan. Ja sitten kuvitellaan että Helsingistä asti lähtee ihmiset ostoksille Ideaparkkiin, joo-pa-joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen käymään siellä siksi, että parkkitilaa luultavasti on sen verran, ettei tartte miettiä mihin autonsa laittaisi. Samassa ajassa olen ideaparkissa parkissa ja ostoksilla kuin olisin keskustassa etsimässä parkkipaikkaa ja kävelemässä ynpäri kaupunkia eri liikkeiden perässä.

Ideapark kokoaa usean minua kiinnostavan kaupan saman katon alle ja tekee shoppailusta helppoa.

Ei se matka vaan suhteellinen saavutettavuus!!

Vierailija
4/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin aivan korvessa!

Vierailija
5/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä " shoppailu" .

Koko perhe lastataan autoon ja mennään ostoshelvettiin koko päiväksi. Syödään, juodaan ja ostellaan kaikkea vaatteista kodintarvikkeisiin.

Elämysmatkailua?

Vierailija
6/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideapark tulee?

Vierailija
7/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen päässä mutta silti keskellä ei mitään. Kun ajaa vanhaa tietä H-linnaan niin Kuljun jälkeen ylitetään motari sillalla niin se parkki näkyy siitä sillalta hyvin. Itsekin asun Trella enkä aio siellä käydä ostoksilla koska meidän lähellä on onneksi Lielahti joka tarjoaa kaiken tarvittavan ja tarpeettoman. Olemme muuttamassa H-linnaan joten saatetaan ehkä kerran pistäytyä Parkissa kun anoppia käydään morjestamassa mutta muuten en usko käyttäväni sen palveluita...sinne tulee uimahaalit ja kaikkea. Ja tähän Tuurin kyläkauppaan sanon sen verran että se Tuuri on oikeasti elämysmatkailua ja sinne kannattaa lähteä vähän kauempaakin mutta kun Lindexit ja Seppälät löytyvät vähän lähempääkin...

Vierailija
8/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me asutaan pirkkalassa ja toki meidän naapurissa on jo veskan lindexit ym, mutta kyllä mä aion ideaparkissa käydä. Meiltä ajaa sinne n 15 minsaa. Sinne tulee esim kaks lelukauppaa, partiokauppa, vaateliikkeitä, curling-kenttä, uimahalli.

Vierailija
9/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja moni muu toijalalainen aikoo asioida Ideaparkissa, vartin ajomatka, ei tarvitse välttämättä enää Treelle asti.

Vierailija
10/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palaisi uudestaankin, vaatii jo enemmän. Etenkin hintavampien pikkuliikkeiden osalta. Vuokra heilläkään tuskin on kovinkaan edullinen.

Vierailija
11/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä Toijalasta on kyllä helppo sinne ajella, voi olla että Pirkkalan Veskasta vähenee asiakkaat kun Tampereen eteläpuolelta ihmiset suuntaavatkin Ideaparkiin. Mukavaa että tulee lisää työpaikkojakin!

Vierailija
12/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on muitakin toijalalaisia. Itse vaihdan Veskan Ideaparkiin heti kun sinne vaan pääsee!

Vierailija
13/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkista saadaan ajanvietettä sadepäiviksi! :)

Vierailija
14/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi että se on lähempänä kuin Tre tai Veskakin.

Vierailija
15/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskus ja Jumbo on kivoja paikkoja etenkin jouluostosten aikaan kun ei tarvitse rämpiä räntäsateessa. Itse asun Hämeenlinnasta vähän etelään ja jos Ideapark vaan on viihtyisä, niin todennäköisesti teen shoppailuni siellä enkä enää lähde Itäkeskukseen sillä kehä on usein ruuhkainen. Vähän kuitenkin jännittää, onko paikka viihtyisä. Esim. Kampin uusi keskus on tosi kalsea. Siellä ei ole H&M:ää tai muuta kiinnostavaa kukkarolle sopivaa.

Muuten, tietääkseni Tampereelta lähtee tyyliin tunnin välein ilmainen bussikuljetus Ideaparkkiin. Kiva kun on ajateltu autottomiakin.

Vierailija
16/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Stadium, Dinsko, Moko, Mango muutamia mainitakseni.

Uskon kyllä sen vetovoimaan, niin vilkasliikenteisen motarin varrelta löytyy.

Vierailija
17/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tao älkää: Elämää ja ihmisiä löytyy kehäkolmosen ulkopuoleltakin!!! Eix ole ihmeellistä!

Vierailija
18/19 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on vain sopivan hintainen paikka, ettei ole liian " hieno" . Veikkaan että siellä on liikkeitä laidasta laitaan joka makuun.

Vierailija
19/19 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel on kaikkee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi