Penisjatke, iso penisjatke
Ostin yllätyksenä meille ison, tosi aidon ja suonikkaan penisjatkeen ja eilen oli eka kerta kun käytettiin sitä. Voi terve, miten ihanasti ja erilailla vaimo vinkui kun sitä sai. Todella hitaasti alkuun ja pikkuhiljaa kovempaa. Äänitin tuon session, ihan mieletön setti.
Alkuun sidoin vaimon silmät ja aloin nuolemaan. Tän jälkeen vaivihkaa jatke päälle ja kun aloin asettelemaan sitä häpyhuulien väliin, kysyin että haluuko hän pelata, että tässä on joku muu. Hän lähti juttuun heti mukaan ja oli ehkä kiimaisin sessio ikinä.
Ainoa ongelma, että tuon kanssa oli vaikea itse laueta ja ilman sitä päällä oli ehkä vähän nöyryyttävää jatkaa ja tulla. Mutta olihan kokemus, tänään toivottavasti lisää.
Kommentit (8)
Meillekin tilattiin penisjatke, pienimmästä päästä tosin. Mielenkiintoista päästä testaamaan. Vähän jännittää saako sitä edes miehen päälle, kun sillä lörpähtää jo kortsun käytöstä.
Pistä se nauhoitus jollekin ilmaissaitille ja osoite tänne, niin tarkistetaan juttusi. Muuten se on mielikuvituksen tuotos.
Tämä largena on niin parasta mitä mieheltä saa https://www.kaalimato.com/catalog/Fat+Boy+-+Original+Ultra+Fat_p_41886…
Ihan pienimunaiselle ei sovi vaan medium sitten, miehellä se vähän kiristää pituudesta mutta tämä on sopiva ja kyllä tuntuu ihanalta kun työntyy sisään ja ulos.
Palstan tietäjien mukaan isosta on vain haittaa ja se sattuu kamalasti.
Jatkan tähän itse vielä, että jatkeen koko ei ollut mitenkään epärealistinen, mutta sellainen, että ei sitä ihan jokaisella kasva. BBC tasoa mutta vaalea ja todella realistinen. Just ja just saa peukalon ja etusormen kierrettyä yhteen.
Mua on alkanut cuckold jutut sytyttää pelkästään ajatuksen tasolla ja kun vaimo yksi ilta sanoi kesken seksin, että hän näki unta, että meidän kanssa kesken session tuli yksi vieras mies sänkyyn jolta hän vain otti suihin meidän rakastelun aikana, sytyin ihan älyttömästi.
En varmaan kestä tosielämässä sitä, että joku toinen panisi häntä, mutta fantasioissa tosi sytyttävä juttu.