Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Persut jäämässä neljänneksi - JES JES JES!!!

Vierailija
19.04.2015 |

Voi että mä nautin, jos tuo neljä vuotta oppositiossa "kasvamassa ollut" eli mokaillut pelleillyt persupuolue tosiaankin jää neljänneksi kuten ennakkoäänten perusteella näyttää. Olisi niin ihanaa nähdä, miten Soinin suu pannaan, kun on koko ajan julistanut, miten pitää tulla kolmen suurimman puolueen hallitus eikä mitään "pieniä" mukaan. Suuret on ollut puheet miehellä, mutta kohta jää suu suppuun.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:05"]

Kertokaa te ps äänestäneitä että MIKSI, millä perusteella kukaan ikinä äänestäisi persuja? En ymmärrä. Pelottavaa että niitä kannatetaan.

[/quote]

Täh ? Miksi on väärin äänestää Persuja ? Eikö demokratia maistu ?

Vierailija
22/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin hiertää pahasti Persujen menestys. Nautin teidän vaikerruksesta ja kyynelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupintekijät vastuuseen paska gallupeitaan !

Persut edelleen eduskunnan toiseksi suurin puolue, tosin Timo Soini ei varmaan halua valtionvarainministeriksi ?

Ulkoministerin paikka on vissiin lähempänä sydäntä.

Vierailija
24/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäs siellä persuissa muka erityisen sekainen on hakkaraisen lisäksi? Satakunnan tyypit ainakin ihan normi fiksuja, sampo terho ja halla-aho myös.

Vierailija
25/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:05"]

Kertokaa te ps äänestäneitä että MIKSI, millä perusteella kukaan ikinä äänestäisi persuja? En ymmärrä. Pelottavaa että niitä kannatetaan.

[/quote]

[/quote]

kysyin perusteluja että miksi? Kyllä minä ymmärrän että persut vetoaa suomijuntteihin joten haluan junteilta suoraan kysyä että miksi äänestät heitä? Mikä siinä on?

Vierailija
26/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vahvasti autistinen niin kommunikointitaidot eivät ole päättäjätasoa.

Vierailija
27/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:05"]

[/quote]

[/quote]

Jotkut kannattavat demokratiaa vain siinä tapauksessa, että muut ovat samaa mieltä heidän itsensä kanssa. 

Vierailija
28/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:56"]

Naapurin rouva kävi persuja äänestämässä, kaulassa ketju, missä suomileijona. Naisella.. voi elämä. Yritin livahtaa ohi nopeasti, pelkäsin, että hän pyytää minua heille vaalivalvojaisiin juomaan kiljua ja vääntämään kättä.

[/quote]

Kummallista miten monella on tällainen käsitys persuista. Itsekin äänestin, enkä todellakaan ole mikään niin kutsuttu elämäm koululainen. Alkoholisoitunut en myöskään ole, kumma kyllä.

N20

[/quote]

No tuolla iällä et vielä ole juuri muuta ehtinyt olla kuin elämänkoululainen.

[/quote]

Haha, kai tiedät, ettei se ole mikään oikea koulutus? Ns. elämäm koululainen johon itse tässä viittaan, on liekkipipoinen ja leijonariipus kaulalla joka perjantai Siwasta juoksukaljat hakeva, ja aivan sairaaaan nopeet pirikiikarit omistava sankari. Joka huutaa perrrkelettä lähipubissa joka perjantai- ja lauantaiyönä.

N20

Vierailija
29/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maahanmuuttopolitiikkaan tulee nyt muutos ! Työperäinen maahanmuuto ei muutu, mutta loisiva maahanmuutto tulee muuttumaan.

Vierailija
30/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu, raitis, tupakoimaton, äänestin persua, saadaan vähän vipinää eduskuntaan ja katotaan miten persut siirtyy sanoista tekoihin.

Mutta taitaa laura rädyn kannattajat täällä vinkua ku eukko ei päässy eduskuntaan vaikka lykkäsi 50 000 euroa kampanjaan.

JYTKTTELEMISIIN.

Vierailija
31/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:53"]

Olen korkeasti koulutettu, raitis, tupakoimaton, äänestin persua, saadaan vähän vipinää eduskuntaan ja katotaan miten persut siirtyy sanoista tekoihin.

Mutta taitaa laura rädyn kannattajat täällä vinkua ku eukko ei päässy eduskuntaan vaikka lykkäsi 50 000 euroa kampanjaan.

JYTKTTELEMISIIN.

[/quote]

Sori vaan. Äänestin itse Persuja mutta en osaa iloita toisen epäonnistumisesta.  Miksi iloita jos toista varmaankin harmittaa ?

Vierailija
32/32 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän persuja koska muut puolueet ovat vieläkin vastenmielisimpiä

Tämä oli paras vaalitulos minun elinaikanani.