Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei masentuneena saa nukkua koko päivää?

Vierailija
01.01.2022 |

Aina pitää herätä. Valis

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä juttu. Ap

Vierailija
2/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa jotain. Mutta valehtelu on vaikeaa mullekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin sanoa jotain. Mutta valehtelu on vaikeaa mullekkin.

??. Mä olen masentunut. Ap

Vierailija
4/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ihme ole, että masentuu. Ap

Vierailija
5/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska masennuksesta pyritään pääsemään eroon, jolloin luodaan vuorokausi rytmiä, vaikka se on vaikeaa, niin loppujen lopuksi olo helpottuu ajan kanssa kun muistetaan herätä, syödä, käydä ulkona, käydä suihkussa, siivota ja nukkua täytyy tietysti riittävästi, mutta ei jatkuvasti.

Vierailija
6/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska masennuksesta pyritään pääsemään eroon, jolloin luodaan vuorokausi rytmiä, vaikka se on vaikeaa, niin loppujen lopuksi olo helpottuu ajan kanssa kun muistetaan herätä, syödä, käydä ulkona, käydä suihkussa, siivota ja nukkua täytyy tietysti riittävästi, mutta ei jatkuvasti.

No noinhan mä olen tehnytkin, mutta eipä se auta. Masennukseni syy ei ikinä poistu. Ap

Vierailija
7/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kamalaa vähättelyä teinin isältä mm eihän sulla ole mitään syytä olla masentunut yms Ap

Vierailija
8/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus antanut sulle kannustavia kommentteja. Ikinä et ole kiittänyt.

Vierailija
9/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus antanut sulle kannustavia kommentteja. Ikinä et ole kiittänyt.

Kiitos niistä. Ap

Vierailija
10/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unta ei riitä yölle, ja sitten tulee valvottua yön yksinäisyydessä ja pimeydessä, jolloin masennus pääsee kietoutumaan entistä tiukempaan.

Vierailija
11/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unta ei riitä yölle, ja sitten tulee valvottua yön yksinäisyydessä ja pimeydessä, jolloin masennus pääsee kietoutumaan entistä tiukempaan.

Mulla riittää hyvin unta. Nuo mun autoimmuunisairauteni väsyttää. Ap

Vierailija
12/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noinhan mä olen tehnytkin, mutta eipä se auta. Masennukseni syy ei ikinä poistu. Ap

Ei mutta opit hyväksymään sen asian mikä sinut sairastutti, sitä et voi muuttaa, mutta voit vaikuttaa omaan tulevaisuuteen. Kaikki päivät eivät ole helppoja, mutta älä silti luovuta.

Vierailija
13/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla riittää hyvin unta. Nuo mun autoimmuunisairauteni väsyttää. Ap

Silloinhan väsymys ei ole masennuksesta johtuvaa.

Vierailija
14/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vaan nukkuisi niin paljon kuin nukuttaa? Jos ei ole töitä. Antaa mennä, ja katsoo, milloin siihen kyllästyisi. Itse haaveilen sellaisesta tilanteesta. Että voisi hyvällä omallatunnolla vaan nukkua jonkun kuukauden putkeen, tai useamman. Syödä joskus ja käydä vessassa. Joskus suihkussa. Alkaa elää vasta sitten kun oikeasti jaksaisi elää.

Vierailija
15/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta opit hyväksymään sen asian mikä sinut sairastutti, sitä et voi muuttaa, mutta voit vaikuttaa omaan tulevaisuuteen. Kaikki päivät eivät ole helppoja, mutta älä silti luovuta.

En ole vielä melkein 50v pystynyt hyväksymään sitä etten saanut ammattia ja töitä. Ap

Vierailija
16/17 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos vaan nukkuisi niin paljon kuin nukuttaa? Jos ei ole töitä. Antaa mennä, ja katsoo, milloin siihen kyllästyisi. Itse haaveilen sellaisesta tilanteesta. Että voisi hyvällä omallatunnolla vaan nukkua jonkun kuukauden putkeen, tai useamman. Syödä joskus ja käydä vessassa. Joskus suihkussa. Alkaa elää vasta sitten kun oikeasti jaksaisi elää.

Kun se olisikin noin helppoa. Ap

Vierailija
17/17 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nukkuminen muka masentuneisuuteen auttaa? Ei mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän