On helppoa olla mukava
Monia ketjuja luettuani olen tullut tulokseen, että on tosi mukavaa ja helppoa kun on itse persoonaltaan helppo ja joustava ihminen ja lähipiiri on samanlaista väkeä. Tuntuu, että monella on herne nenässä asioista, joita ei itse edes huomaa. Ajatellaan automaattisesti pahaa toisesta.
En ole mikään kynnysmatto, joten tarvittaessa sanon kyllä eriävän mielipiteeni, mutta ei tuostakaan tule riitaa, kun saahan niitä erilaisia mielipiteitä olla.
Nyt vaan pelottaa, että jos vaikka lasten mahdollisten puolisoiden myötä sukuun tulee vi**umaisia henkilöitä, jotka kääntävät kaiken mahdollisen negatiiviseksi. Onhan se täällä jo huomattu, että mitä tahansa anoppi tekee, niin väärin menee.
Kommentit (4)
Samaa mieltä ap. Meillä lasten puolisotkin onneksi tosi mukavia. Yksi sukulaisrouva on kyllä juuri tuollainen myrkyllinen tyyppi, saapa nähdä, miten hän tulee miniöidensä kanssa pärjäämään.
Vierailija kirjoitti:
"Olla mukava" ei ole mikään tavoite. Mieluummin kiinnostava, persoonallinen ja menestynyt.
Mukava ihminen eli sellainen jolla on terveet ihmissuhdetaidot on kiinnostava, persoonallinen ja menestynyt. Mukavat ihmiset menestyy usein ainakin läheisissä ihmissuhteissa sekä muutenkin elämässä.
Jos ei nyt menestyksellä tarkoiteta sitä että pitää meteliä itsestään ja luo jotain voittajan imagoa.
Just ajattelin, miten vaikeaa jotkut tekevät elämästään. Esim. työkaverini (lähellä eläkeikää) kertoi että oli saanut miniältä (ei siis pojaltaan, vaikka oletettavasti tämänkin nimi kortissa oli) joulukortin, jossa luki joku Aivoliitto tms. jonka ajatteli tarkoittavan että miniä ajattele hänen olevan dementoitunut.
"Olla mukava" ei ole mikään tavoite. Mieluummin kiinnostava, persoonallinen ja menestynyt.