Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näkisit baarin tai vaikka kauppakeskuksen vessassa, että julkkis menee vessakoppiin...

Vierailija
01.01.2022 |

...miten toimisit? Odottaisitko oven ulkopuolella kamera valmiina, että saat kuvan Seiskaan, kun hän tulee ulos? Työntäisitkö kynän ja paperin nimmaripyynnön kanssa oven alta? Kuuntelisitko, mitä ääniä kuuluu?
Yrittäisitkö pelästyttää hänet, kun hän on asioimassa? Vai mitä tekisit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin kaverin äkkiä paikalle, jos ei ole jo. Käskisin kaveria ottamaan kameran valmiiksi esille. Alkaisin itse kirkua täyttä kurkkua ja kaveri nappaisi kuvan julkkiksesta, kun se kiiruhtaa ulos kopista.

Vierailija
2/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule juttelemaankaan, saati mitään tuollaista tekisi. 😀 Korkeintaan välillä kadulla joku hetken tuijottaa.

T. Julkkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, odottaisin tarvittaessa vuoroani. Olen ollut tilanteessa, jossa julkkis meni kauhealla vauhdilla pois, kun olin odottamassa vuoroani - eräs urheilija, tunnistin hänet kyllä. Tämä oli lähellä erästä kisapaikkaa, missä oli kilpailut joita olin katsomassa. En tiedä mikä kiire, kun ei siellä mitään faneja ollut lähellä ja minä vain vilkaisin, että aha tuo, mutta en muuten ollut kiinnostunut. 

Vierailija
5/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nähtiin kaverin kanssa Helsingin keskustassa Forumilla, kun Jere Karalahti meni kahvilassa vessaan ja tuli kohta pois. Kyllä me se tunnistettiin ja puhuttiin et kato kuka tossa on, mutta muuten ei tehty mitään.

Kerran baarissa Nightwishin rumpali kaato vahingossa kaverin shotin ja tarjosi tilalle uuden. Ei ensin ees tunnistettu kuka se pitkätukka gubbe oli, mut sitten mun mies kerto.

Vierailija
6/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa taas lapset vapaalla

Vierailija
7/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin viereiseen koppiin, ja hihittelisin pieruille ym. hassuille äänille.

Vierailija
8/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ravintolassa käydä kertomassa portsarille, kun eräs TV-sarjan miestähti meni kuvauspaikkakunnalla ravintolassa naisten vessaan tuhannen tuiskeessa. Voi olla, että siellä oli joku nainen odottamassa, mutta kuitenkin... Toisen sukupuolen vessoihin ei ole asiaa kuin naisilla, koska hätä ei lue lakia,

Vierailija
9/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin wc:ssä itse, ei ollu mun juttu, jätän muille.

Vierailija
10/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tullut tuo mieleenkään että sitä pitäisi tehdä muuta kuin mennä itse pöntölle 🤔

Vierailija
11/11 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi