Onhan toi 80v Danny ihan täys pelle
Kommentit (22)
Limanen vanhus, aina pitänyt sellaisena imeline juttuineen. Jostain syystä media jaksaa hehkuttaa.
Ei noi naistekaan ihan terveitä ole.
Aikuinen mies. joka nauttii elämästä, täällä kateelliset huutelee!
Itse olet pelle sillä joka toista haukkuu on itse sitä miksi hän toista haukkuu.
Kaipa sitä on itse vähän tyhmä, kun vieläkin jaksaa odottaa, että vanhukset olisivat viisaita ja arvokkaita. Ei ne vuodet näköjään mitään auta.
Danny voimaantuu oikeasti, ottakaa oppia.
Dannyn saavutukset ja työ musiikin saralla ja suomalaisten esiintyjien puolesta on ollut todella uraauurtavaa.
Vuosina 1974–1980 Danny toimi Ohjelmatoimistojen työnantajayhdistys ry:n varapuheenjohtajana. Solo ry:n (Suomessa levyttävien ja esittävien solistien, solististen muusikkojen ja kapellimestareiden yhdistys) puheenjohtajana Danny työskenteli vuodesta 1989 maaliskuulle 2015, jolloin hänet nimitettiin Solo ry:n kunniapuheenjohtajaksi. Danny on myös kuulunut tekijänoikeusjärjestö Gramexin hallitukseen.
Voi ap, kun et nyt kiimaltasi hokannut, että Dannyn haastattelu oli ip-lehdessä ja kertoi ihmetellen, ettei mitään draamaa edes ole, eikä hän ole Erikan kanssa. Ovat hyvissä väleissä ja ystäviä.
Helmikään ei kuulema roiku hänessä mitenkään, vaan on pyynnöstä seurassaan. Miten voi joitain jonkun ikääntyvän laulajan elämä noin rassata? Hyvin pärjää Danny, ihanaa elämää Raumalla veneillen ja Kirkkonummen isossa talossa eläkepäivistä nauttien. Paljon mielenkiintoisia asioita tapahtuu, kutsuja sinne ja projekteja tänne. Eli kateellisuuden toki ymmärrän. Oispa sullakin...
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sitä on itse vähän tyhmä, kun vieläkin jaksaa odottaa, että vanhukset olisivat viisaita ja arvokkaita. Ei ne vuodet näköjään mitään auta.
No kuule kun ei me ikääntyvät ihmiset sinunkaan siunausta tekemisillemme tarvita ;D
Dannykin maksellut vuosikymmeniä veronsa kotimaahan, työllistänyt satoja palkkalaisia, edustanut Suomea menestyksekkäästi ympäri maailmaa, ja mitä kaikkea edellinenkin jo mainitsi. Arvokkuutta urallaan aika hyvin eikös?
Yksityiselämänsä ei kuulu sinulle, eikä kenellekään, ei edes hänen lapsilleen. Pettäminen eri juttu, ja siitäkin pelkästään häntä syytetään, vaikka Armi yhtä syyllinen, kun varattuun takertui.
Ja aika hyvin on naisiakin, joilla sen seitsemän avioliittoa ja lapsia useille eri miehille, alkoholiongelmaa ja skandaalia toisensa perään. Lopeta sinäkin jo maalittaminen, Dannylla on oikeus yksityisyyteensä kuten sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet pelle sillä joka toista haukkuu on itse sitä miksi hän toista haukkuu.
Heippa hiekkapiIIuIIe! 🙋♀️
Dannysta tulee isä kertoo nyt HYMY-lehti.
Olisikohan jo vähän sellaista vanhuuden tuomaa höperyyttä. Toivottavasti läheiset osaavat ja uskaltavat puuttua tilanteeseen jos tarvetta on.
Vierailija kirjoitti:
ei se kauaa enää rokkaa
Ei danny ole koskaan rokannut. Iskelmän joikaaja mutta hyvin sillä naisia riittää.
Sama meno jatkuu varmaan 100 vuotiaaksi asti, jos vain elää niin kauan.
Vois olla vaikka isoisän isä😀